DAG 4 - DELAWARE

40 views
Skip to first unread message

SPELLEIDER @win

unread,
Sep 27, 2012, 12:59:39 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
De wolven hebben Delaware opgevreten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Delaware was een keurige gewone dorpsbewoonster.

Heel veel succes vandaag!
In het dorp wonen nu nog:
chantal,eddy,gabi,ginette,ijs,megatommy,nicky,saar

Have fun!!!!!!!!!!!

IJs

unread,
Sep 27, 2012, 2:53:42 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Helaas geen wolf gezien vannacht maar ik kan wel vertellen dat Gabi goed is.
 
Ik heb echt geen idee op wie ik moet stemmen....
Ginette zit me niet lekker maar goed, stemde al wel vrij snel op Puk en ging niet naar mij toen ze dat heel makkelijk had kunnen doen. Dan had ze daarna ook nog kunnen roepen, ik heb geen stemwissels meer. Dus dat pleit haar ook weer vrij.
Saar en Gabi dus prima
Tommy ging toch ook weer mee op Puk
Chantall en Nicky bleven op Tommy
Eddy reageert nog wel op mij (niet vertellen wie je vannacht wilt zien want dan gaat die persoon er uit) maar wisselt niet van stem..... Vreemd.
 
Dan maar een stem op Eddy
VOTE: Eddy

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 4:09:32 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Ik ga mee IJs, volgens mij komt dit potje wel goed.

VOTE: eddy

nicky-23

unread,
Sep 27, 2012, 4:16:25 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
De eerste wolf is terecht:) nu even kijken of er mensen zijn die je er dan uit kan pikken. Zelf blijf ik nog steeds bij tommy. Ook omdat puk niet op tommy stemde om zijn eigen hachje te redden maar voor ijs ging. Ik twijfel nu wel of ijs of tommy een wolf is. Want puk kan gestemd hebben op een wolf (ijs) om zich eigen minder verdacht te maken. Of hij probeerd tommy zolang te redden door de aandacht op iemnd anders te richten. Een van die twee is voor mij een wolf. Ik wacht het nog even af wat andere zeggen., maar voor nu gaat mijn vote naar:

VOTE:TOMMY

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 4:17:46 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Als er 3 mensen goed bewezen zijn lijkt het me handiger dat 1 van die 3 mensen de burgemeester is ipv iemand waar je aan twijfelt. Vind het prima dat je vandaag op mij stemt, maar dan moet ginette eruit morgen, aangezien de burgemeester bij gelijk stemming uit iedereen mag kiezen die gelyncht word. (tenzij ze bekeken word, en goed is dan).


En ijs, dat was een reactie op puk, niet op jou. Als ik had geweten dat jij de ziener was had je er vannacht wel uitgelegen. Dan had je er trouwens al nacht 1 uitgelegen, want heb liever jou eruit dan monique (aangezien je nogal de neiging hebt om op mij te stemmen dag 1).


Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 4:19:31 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Zal er trouwens niet veel meer toe doen maar:

VOTE: GINETTE

IJs

unread,
Sep 27, 2012, 4:58:03 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
NIcky, misschien heb je problemen met lezen of je bent wel heel wolverig bezig.
 
 

Op donderdag 27 september 2012 10:16:25 UTC+2 schreef nicky-23 het volgende:

IJs

unread,
Sep 27, 2012, 5:02:02 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Eddy toch, ik kan me niet herinneren wanneer ik de eerste stem op jou heb uitgebracht. De laatste vier potjes heb ik even teruggekeken en daar heb ik in ieder geval niet op jou gestemd. Dus dat is een idee van jou wat niet echt op feiten berust.

Op donderdag 27 september 2012 10:17:47 UTC+2 schreef Eddy het volgende:

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 5:10:47 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Is ook moeilijk, aangezien ik alle potjes niet eens heb meegedaan haha

Ginette

unread,
Sep 27, 2012, 5:16:55 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST


ik geloof dat ik nogal vaak op Eddy heb gestemd.
begrijp ook niet helemaal waarom ik een stem van hem heb.
waarom moet ik als burgemeester er nu uit?
maar ik geloof wel dat ik mijn gevoel wat betreft Eddy weer moet
volgen.
want wie gaat als eerste om als Puk roept?
en draait zijn stem niet terug?

en dan nog iets.
in plaats van een burger, maak ik liever de stoere vent mijn opvolger.
die zullen we er overdag niet uitstemmen, maar die zullen de wolven 's
nachts ook niet zo snel pakken omdat er dan geen slachtoffer is.
en we zitten denk ik al zover in het spel, dan zij niet het geduld
kunnen uitoefenen om een nacht op een slachtoffer te wachten?
goed idee?
als het niet zo is mogen jullie het ook zeggen hoor ;)

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 5:27:16 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Dus de stoere vent bekend maken?
Zodat de wolven weten wie ze er niet uit moeten halen snachts...

Lijkt me niet handig; laat ze maar voor hun eigen ongeluk - per
ongeluk - op onze stoere vent gaan in de nacht.

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 5:35:34 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Nou ginette dat is heel simpel, jij bent niet bewezen goed! Maar dankzij je burgemeester rol ben je wel gevaarlijk.

Ginette

unread,
Sep 27, 2012, 5:36:32 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST


meer vanuit burgemeestersoogpunt gezien.
want als ik nu een gewone burger kies, en ik ga dood, is die de nacht
daarop waarschijnlijk de pineut.

en ik ben mijn stem net vergeten:

VOTE: Eddy

IJs

unread,
Sep 27, 2012, 5:55:03 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Overigens moet ik wel even zeggen dat ik vannacht Ginette niet heb bekeken omdat ik vermoedde dat zij er uit geknikkerd zou worden omdat ik gisteren al duidelijk had gemaakt dat ik haar niet vertrouwde. Ik snap wel dat Dela eruit is (sorry Dela, maar ik moest gisteren wel zeggen wie ik had gezien). Ik denk dat ze tussen degenen hebben gekozen die ik goed heb gemeld.
 
Toch ga ik wel met Eddy mee, dat, als Ginette niet bekeken wordt, zij er wel uit moet op een gegeven moment.

delaware

unread,
Sep 27, 2012, 5:56:38 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
ohhh jammer ik kwam er net lekker in haha s666 verder allemaal ik blijf nog wel vanaf de zijlijn meegenieten.

Op donderdag 27 september 2012 06:59:39 UTC+2 schreef SPELLEIDER @win het volgende:

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 6:33:55 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Ik vind het erg vreemd dat Puk niet op Tommy over ging. Hij had
daarmee in eerste instantie zichzelf kunnen redden. Deed hij dit niet
omdat hij niet op een medewolf wilde stemmen? Ik zou geen andere reden
kunnen bedenken... Het lijkt mij een hele logische redenatie dat Tommy
dus ook wolf moet zijn. Grote kans dat mijn stem wderom naar hem gaat.
> > Have fun!!!!!!!!!!!- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

nicky-23

unread,
Sep 27, 2012, 8:00:50 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Idd ben ik het eens met chantal. Zelfde redenatie.

Ijs ik heb het inderdaad verkeerd gelezen, maargoed ik had de gedachte alleen, wat de reden was dat puk op jou stemde. Want natuurlijk een wolf wil graag een burger eruit stemmen. Maar het kon ook zijn dat hij een medewolf opofferde om zich eigen minder verdacht neer te zetten.

Maar mijn stem blijft nog steeds ongewijzigd op tommy staan

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 8:17:38 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Dat schiet niet op als we in twee kampen gaan zitten (want er is die
leugenwolf)!

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 8:35:38 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Wat doet een leugenwolf anders dan een gewone wolf? Ik denk gewoon dat
Puk gisteren Tommy heeft willen beschermen anders had hij wel op Tommy
gestemd om er zo zeker van te zijn dat hij zelf in het spel zou
blijven. Toen het katje (of liever boze wolf) in het nauw kwam, nam
hij de zogenaamde rol van ziener aan, maar dat werd door IJS weerlegd
omdat hij zelf aangeeft de ziener te zijn. Daarom ging de stem van Puk
natuurlijk naar IJS. Wolven willen immers geen zieners in het spel
houden. Maar wat mij niet duidelijk is, is dat Eddy aangeeft IJs eruit
te willen omdat hij de ziener is, maar toch op Ginette stemt. Waarom
de ziener eruit als je aan de goede kant staat. Dat is verdacht. De
ziener mag mij vannacht best bekijken. Ik ben een goede stoere burger
die het tegen de weerwolven opneemt. Uitroeien die handel en Tommy is
voor mij nog steeds verdachte nummer 1.

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 8:37:33 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Een leugenwolf die mag zijn stem die hij hier post laten wijzigen in
iets naar zijn keuze.
Dus zijn stem is op iemand anders dan dat ie hier neerzet...
(kon je zelf ook opzoeken toch?)

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 9:04:04 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Dat kon ik inderdaad zelf opzoeken, maar dit is pas mijn tweede potje
en het is toch makkelijker als een ervaren speler mij dat uitlegt.
Sorry hoor.

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 9:11:01 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
HUH?

Waar lees jij dat ik de ziener eruit wil ? ik zeg alleen dat ik de burgemeester eruit wil

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 9:12:35 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Even kijken hoe je zou reageren Chantal, maar je hebt een goed
argument (en ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook moest
opzoeken, als zogenaamde ervaren speler)

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 9:23:17 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Maar betekend dit niet dat als je naar de stemming kijkt van gisteren:

Puk: delaware-ginette-ijs-saar-tommy
IJs: eddy-gabi-puk
Tommy: chantal-nicky

Dat waarschijnlijk of ginette of tommy de leugenwolf is ?

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 9:26:17 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Inderdaad!
Want de burgemeester moest kieze bedoel je?

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 9:29:14 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Dan ben ik het met je eens om eerst Ginette eraan te laten gaan zodat
zij een goed verklaard iemand tot burg. kan kronen

UNVOTE: EDDY
VOTE: GINETTE

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 9:29:18 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Nou  dat weet ik niet, volgens mij niet ( in ieder geval niet officieel)

Maar als er nog iemand op ijs was meegegaan had de wolf wel op laatste moment een geheime unvote richting ijs kunnen doen.

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 9:30:54 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
haha dan ben ik om verkeerde redenen geswitcht
maar ik vinnet wel best zo

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 9:37:08 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Als het nu word doorgegeven aan ijs, en die word vannacht vermoord, krijgt die toch nog wel gewoon die persoon te zien ?

Want dan kan die zijn burgemeester titel nog doorgeven aan iemand die die als goed heeft gezien

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 9:37:48 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Vanavond bedoel ik dan

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 10:50:08 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Edwin kennende denk ik het niet

Ginette

unread,
Sep 27, 2012, 11:10:59 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Ik snap niet hoe jullie kunnen denken dat ik de leugenwolf ben.
Als dat zo zou zijn had ik mijn stem toch van puk af kunnen halen,
stiekem op ijs kunnen zetten en door de gelijkstand hem kunnen kiezen?
Dat is echter niet gebeurt.
Ik vertrouwde puk niet, en heb daarom mijn stem laten staan.
En ik vind het echt waardeloos dat jullie mij op willen offeren om een
bewezen goede BM te maken.
Waarom zou ik niet goed zijn?
Het was veel ongecompliceerder geweest als ijs mij gewoon had bekeken,
en daarover duidelijkheid had kunnen geven.

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 11:39:40 AM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
@ Eddy: Dit is jouw tekst: "En ijs, dat was een reactie op puk, niet
op jou. Als ik had geweten dat jij
de ziener was had je er vannacht wel uitgelegen. Dan had je er
trouwens al
nacht 1 uitgelegen, want heb liever jou eruit dan monique (aangezien
je
nogal de neiging hebt om op mij te stemmen dag 1). " Daarin zeg je
toch dat je IJs eruit gestemd had als je had geweten dat hij de ziener
was. Leg dat maar eens uit!

Gabi

unread,
Sep 27, 2012, 11:55:34 AM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Ook mij verbaasde de reactie van Eddy zeer, zoals hieronder geciteerd door Chantal. Eddy zou jij willen reageren hierop?
(Nu eerst even eten en sporten, daarna ben ik weer online)

Op donderdag 27 september 2012 17:39:41 UTC+2 schreef Chantal het volgende:

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 12:21:04 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Dat is als ik wolf zou zijn! Dan zou ijs er allang hebben uitgelegen.

Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 12:31:36 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Niemand zal het geloven, en boeit verder ook niet maar ik heb gisteravond niet eens gelezen dat ijs ziener is. Ik zag dat dus pas deze ochtend.

Vind dit nieuwe post inklapsysteem echt vreselijk want je moet de hele tijd alles weer aanklikken om te openen enz. Vind het gewoon een ***systeem. ( weet iemand of je dat uit kunt zetten?)

Maargoed ben niets speciaals en behalve een lynchdag verlies je er niets mee. Toch denk ik dat het strategisch beter is de burgemeester op een gegarandeerde goede plek te hebben. Dus blijft mijn stem op ginette

Voor de rest twijfel ik een beetje tussen tommy en nick. Waarbij ik de reden van chantal wel erg goed vond dat gio niet op tom ging.

SPELLEIDER @win

unread,
Sep 27, 2012, 12:35:21 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com

GETELD

Mega Tommy

unread,
Sep 27, 2012, 12:53:08 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Allez, net thuis, bijlezen en alweer onder vuur liggend blijkbaar...

Waarom? Omdat een wolf niet naar mij switchte? Wat kan ik daar aan doen...
Ik heb puk wel de doodsteek gegeven hoor.
Dan wordt er nog geopperd dat ik leugenwolf ben... dat is net DOM
Als ik leugenwolf was, en JA ik was online voor sluitingstijd (laat ik
hetgeen waar jullie me eergisteren voor wilde afrekenen nu maar uitspelen),
dan had ik echt wel een leugenstem gebruikt en was puk niet noodzakelijk
dood...

Dus dat houdt echt geen steek...
Ik neig dan ook te gaan stemmen op een van de mensen die dit opperen

Graag reactie !!!



Eddy

unread,
Sep 27, 2012, 1:07:48 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
In jou geval was dat dom geweest om te liegen idd omdat het dan gelijk was geworden en jullie beide door de mand zouden vallen.

Maargoed ik ben naar yoga

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 1:23:04 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Tommy vraagt om een reactie. Nou hier komt nogmaals mijn visie. Puk
krijgt de meeste stemmen, maar het scheelt bijna niets met medewolf
Tommy. En gewoon wolf of leugenwolf, dat doet er niet toe, beide
willen ze dat de goede burgers worden opgegeten. Puk kan zijn stem nog
veranderen, door bijvoorbeeld op Tommy te stemmen en zo in het spel te
blijven, maar dan is er alsnog een wolf dood, dus dat is geen optie en
stemt hij nog steeds op IJs, op dat moment nog een loze stem. Als er
dan bijna geen redden meer aan is, Puk ligt nl. zo onder vuur, kan
Tommy maar 1 ding doen om niet óók door de mand te vallen en dat is
stemmen op, hoe zielig ook, zijn medewolf Puk. Zo denkt hij zijn
hachje te redden en niet meer verdacht te zijn. Tommy kan dus wel
opperen Puk de doodslag te hebben gegeven, maar een kat (of hier WOLF)
in het nauw maakt rare sprongen. De een z'n dood is immers de ander
z'n brood. Dus door de stem op Puk te zetten denkt Tommy veilig te
zijn. Wat mij betreft heb jij misschien wel de doodsteek gegeven aan
Puk, maar hij ook aan jou!

VOTE TOMMY

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 1:28:04 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Ik wil ook wel mee met Chantal, maar er zou n tussenstand moeten komen
om te kijken waarmee we meeste kans van slagen hebben. Moete echt met
minimaal de helft van de mensen op dezelfde gaan!

Mega Tommy

unread,
Sep 27, 2012, 1:39:40 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Nounou Chantal
Mooie analyse lijkt het van heel ver wel, heb je waarschijnlijk heel lang op
moeten nalezen en zoeken omdat je al heel het spel een hetze tegen me bezig
bent, je stemt immers al op me vanaf de eerste moment...
Wraak nemen over een vorig potje mag uiteraard, maar dan ben jij deze keer
wel de pineut want als je op mij blijft gaan zal je deze pot niet op een
wolfje gestemd hebben.

Ik ben trouwens niet verantwoordelijk voor de daden van Puk... en als ik er
door hem uitga, dan heeft ie goed gespeeld om mensen te laten geloven dat ik
wolf ben...

Dat je het leugenwolf gegeven niet belangrijk vindt, terwijl je er zelf
zogezegd naar vroeg, DAT is pas vreemd !!!!
Dat de leugenwolf ook niet heeft ingegrepen, ... kweetni, maar dat lijkt me
ook wel duidelijk, dat had ik bvb in mijn situatie als ik wolf was echt wel
gedaan! (en anders had ik mijn medewolf wel aangespoord het te doen)...

Stem mij er maar uit, maar dan heb jij alleen wraak op vorige pot en komen
de wolven véél dichter bij een overwinning ...
Pffffff




Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 2:09:58 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Je onderschat me Tommy. Ik heb absoluut niet lang hoeven nalezen en al
helemaal niet hoeven zoeken; ik heb gewoon een gezond verstand en
daarnaast een gevoel dat mij zelden in de steek laat. Dit heeft niets
te maken met wraak uit een vorig spel; je bent gewoon (ook in dit
potje) niet te vertrouwen. Dat ik het niet belangrijk vind of je een
leugenwolf of een gewone wolf bent heeft alleen te maken met het feit
dat wat voor wolf je ook bent, het in beide gevallen slecht is en dat
kan ik als gewone goede stoere burgervrouw, die het tegen de wolven
durft op te nemen, niet over mijn kant laten gaan. Er zijn al te veel
slachtoffers gevallen.

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 2:13:43 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Tommy is het een beetje persoonlijk ah spelen en dat gebeurt alleen
maar als ie een belangrijke rol heeft!
Ik ben om, met de complimenten aan Chantal, die ferm voor haar zaak
strijdt!

UNVOTE: GINETTE
VOTE: TOMMY

En dan ben ik geloof ik door de unvotes heen.

Ginette

unread,
Sep 27, 2012, 2:13:56 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST


ik denk dat de leugenwolf Puk niet heeft gered omdat dat niet mogelijk
was.
als je kijkt naar de stemming

Puk: delaware-ginette-ijs-saar-tommy
IJs: eddy-gabi-puk
Tommy: chantal-nicky

is de enige mogelijkheid die ik kan bedenken, dat de leugenwolf al op
iemand anders had gestemd.
alleen als de leugenwolf op Puk had gestemd, had een stemwissel naar
IJs geholpen.
de leugenwolf zouden dus Chantal, Nicky en Eddy kunnen zijn.

en zeker na die 'ik-kill--ziener-IJs' move, blijf ik bij mijn gevoel
en mijn stem op Eddy.

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 2:17:22 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Verbeter me als het nergens op slaat, maar als Ginette of Tommy
leugenwolf was, hadden zij toch hun stem kunnen wijzigen naar IJs en
dan had de burgemeester moeten beslissen (4-4)?
Dat dit niet gebeurde wil nog niet zeggen dat Tommy en Ginette bij
deze vrijgepleit zijn, want het was gister geloof ik laatste minuten
werk...

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 2:17:40 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Tussenstand:

2x Eddy (door IJs en Ginette)
1x Ginette (door Eddy)
3x Tommy (door Nicky, Sara en Chantal)

@ Ginette; als je mijn posts GOED leest dan weet je al lang dat ik
geen leugenwolf ben!

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 2:20:29 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Maar morgen toch op Ginette nog hoor!

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 2:21:17 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
We missen dus nog een stem van Tommy en Gabi...

Ginette

unread,
Sep 27, 2012, 2:21:23 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST


ik zeg ook niet dat jij het bent.
ik denk dat Eddy het is.
maar er is een mogelijkheid dat jij het zou kunnen zijn.

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 2:25:21 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Nee, die mogelijkheid dat ik het ben is er dus niet.

Gabi

unread,
Sep 27, 2012, 2:26:17 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Allereerst een bedankje aan IJs dat hij mij "gezien" heeft. Dat scheelt op zijn minst een dagje brandstapel voor mij!
Ik zat net naar alle reacties te kijken (= met een blaadje en potlood eea uit te schrijven...). Ik neigde naar stemmen op Eddy, maar hij geeft me nu de indruk dat hij zijn hoofd een beetje lijkt te laten hangen en niet meer weet te strijden hoewel hij weet dat hij "goed" zit. Ik zie een dergelijke mening terug bij Saar. Ik geef 'm nog maar het voordeel van de twijfel. Chantal heeft vanaf het begin al op Tommy gestemd, dus zonder of met reden en dat maakt de geloofwaardigheid van haar verhaal voor mij minder. Ik zie echter ook wel dat Saar gelijk heeft als ze zegt dat we wel unaniem moeten zijn. Als dat niet zo was, zou ik op Nicky stemmen omdat we daar weinig van horen en ik dus geen idee heb wie of wat ze is. Ik ga maar even posten, want er komt weer van alles binnen...

Op donderdag 27 september 2012 20:13:56 UTC+2 schreef Ginette het volgende:

Mega Tommy

unread,
Sep 27, 2012, 2:27:35 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Wat jij post saar is dus exact wat ik wil zeggen... (en ook al zei!)
Wat Ginette betreft, i dont know, maar ikzelf ben GEEN wolf
En ik speel het niet persoonlijk, dat weet je saar
(en dat ik dit zeg is niet om jou om te buigen, want jij bent al twee maal
veranderd, jouw stem staat vast)
(ja er zijn mensen die opletten en volgen :-p)


Gabi

unread,
Sep 27, 2012, 2:29:04 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
VOTE TOMMY
vanwege de unanimiteit....
morgen dan Ginette

Gabi

unread,
Sep 27, 2012, 2:32:05 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Toch nog ff vraagje: Chantal waarom maak je je rol bekend?

Op donderdag 27 september 2012 20:29:04 UTC+2 schreef Gabi het volgende:

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 2:53:11 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Om zo duidelijk te maken dat ik een goede burger ben natuurlijk! En
dat is belangrijk in mijn strijd tegen de wolven. Spelers die er nu
nog in zitten en zeker goed zijn (als we IJs mogen geloven en
aangezien niemand anders zich als ziener heeft opgeworpen grote kans
dat hij de waarheid spreekt) IJs - Sara - Gabi en ikzelf. Andere goede
burgers (Delaware - Monique - Speldemee en Tisjina) zijn er al uit.
Dat zijn er in totaal dus 8, dus zijn er nog twee andere spelers goed
te noemen. Van wie we het nog niet zeker weten: Nicky (1e potje en
binnengekomen via Wolf Puk) - Ginette - Eddy - Tommy. Twee van hen
zijn dus nog een goede burger. Aan ons om ze eruit te pikken.

Ginette

unread,
Sep 27, 2012, 3:02:03 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST


of misschien om zichzelf vast veilig te verklaren?
zolang de ziener je niet gezien heeft, kun je zo hard roepen als je
wilt, maar niets is zeker.

Sara P

unread,
Sep 27, 2012, 3:06:13 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Ginette, dat je aan Chantal twijfelt, pleit alleen maar tegen je.
Ik heb geen unvote macht meer, dus ik ga naar een verjaardag en hoop
dat het allemaal goed zit als ik terug thuis kom!

Ginette

unread,
Sep 27, 2012, 3:08:21 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST


dat doe ik absoluut niet.
geef alleen een mogelijkheid aan waarom ze dat zou hebben kunnen doen.
en er zijn deze potten al zoveel rollen geclaimd, dat het niet altijd
waar hoeft te zijn.
zij blijft ook een onzekere factor.

Chantal

unread,
Sep 27, 2012, 3:09:25 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST
Ginette mag ik je er even aan herinneren dat JIJ wilde weten wie de
stoere vent was! Dan moet je nu niet beweren dat ik dat doe om mezelf
veilig te stellen terwijl je op je wenken wordt bediend. Ik ben het
met Sara eens dat jij jezelf hiermee verdacht maakt.

Mega Tommy

unread,
Sep 27, 2012, 3:11:22 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Fijn dat je dan mee unaniem wil gaan voor mijn doodvonnis ...
De wolfjes lachen wsl in hun vuistje...

Ik begrijp echt niet dat jullie niet zien dat ik de doodsteek aan puk gaf en
doordat er geen leugenwolf in actie kwam ik ook quasi onmogelijk wolf kan
zijn...

Eerste dag word ik beoordeeld omdat ik stiller ben dan anders, en dat door
iemand (nicky) die nog nooit meedeed
Tegelijkertijd word ik beschuldigd omdat ik erg actief burgemeester wou
worden
Dan ben ik wel online voor sluitingstijd en word ik beschuldigd van een late
stem op speldemee, iemand die zich nota bene een rol aannam die ze niet had
Dan ben ik erg actief, en zwijgen sommigen mensen om me zo in the picture te
laten komen wanneer puk eruit gaat, en word ik veroordeeld voor zijn acties
Dan wordt er gezegd dat ik persoonlijk word en daarom wolf ben
Dan wordt er niet geluisterd naar wat ik zeg over de leugenwolf, en net door
de persoon die erom vroeg...

Ik vote ik nog wel, ook al zal het geen nut meer hebben, maar proficiat
alvast aan de wolfjes, want zo gaan jullie winnen!

VOTE: nicky23

(en nee chantal, ik doe geen haat-stem op jou, want ik lees wel wat er
gezegd wordt!)

Ginette

unread,
Sep 27, 2012, 3:11:50 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST


heb je er ook wel eens over nagedacht dat ik dat misschien zei om een
wolf uit de tent te lokken??

Mega Tommy

unread,
Sep 27, 2012, 3:22:07 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
En nu blijft iedereen stil waarschijnlijk...
Tssss

Dan zal er een onschuldig burgertje verbranden :-(


Gabi

unread,
Sep 27, 2012, 3:27:11 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
Ik weet het eenvoudigweg niet. En ja, het lukt je goed om me schuldig te doen voelen....

Op donderdag 27 september 2012 21:22:07 UTC+2 schreef Mega Tommy het volgende:

SPELLEIDER @win

unread,
Sep 27, 2012, 3:29:03 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
.

Ginette

unread,
Sep 27, 2012, 3:29:08 PM9/27/12
to WeerwolvenHERFST


ik blijf erbij dat Eddy het is...

SPELLEIDER @win

unread,
Sep 27, 2012, 3:30:05 PM9/27/12
to weerwolven...@googlegroups.com
GESLOTEN

Reply all
Reply to author
Forward
This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.
0 new messages