Google Skupine ne podpirajo več novih objav ali naročnin v storitvi Usenet. Zgodovinsko vsebino si je še vedno mogoče ogledati.

Missing license for Weblogic 6.0

0 ogledov
Preskoči na prvo neprebrano sporočilo

Kirk Voorhees

neprebran,
2. maj 2002, 14:07:082. 5. 02
do
I am trying to install jdriver/Oracle and I get the following error when testing the connection with dbping:

Missing license file for: WebLogic Server 6.0

Error encountered:

java.sql.SQLException: Fail to load jDriver/Oracle due to license checking faile
d!
at weblogic.jdbcbase.oci.Driver.loadLibraryIfNeeded(Driver.java:158)
at weblogic.jdbcbase.oci.Driver.connect(Driver.java:57)
at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:517)
at java.sql.DriverManager.getConnection(DriverManager.java:146)
at utils.dbping.main(dbping.java:167)

I have added the license.bea file to my classpath but I still get the error.

0 novih sporočil