Stacja dokująca thunderbolt3 do Macbook Pro16 (PD96W)

Jakub Nabrdalik

to warsza...@googlegroups.com
Czy używacie stacji dokujących (lub hubów) do Macbooka?
Jakie Wam się sprawdzają?

Szukałem czegoś z 2x wyjście video i Power Delivery min 96W (a w zasadzie 100W), ale takich praktycznie w PL nie ma.

--
Jakub Nabrdalik
http://solidcraft.eu

Przemyslaw Olech

to warsza...@googlegroups.com
Sprawdzałeś Dell 19TB ?

Zdaje się, że ma wsparcie dla MBP.  XPS-y potrzebują do 130W, więc mocy powinno wystarczyć..

P.

Wiadomość z grupy Warszawa Java User Group (Warszawa JUG).
Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony domowej http://warszawa.jug.pl
Zakaz umieszczania ofert pracy, do tego celu służy oddzielna grupa, więcej na http://warszawa.jug.pl/#/cooperation
---
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na warszawa-jug...@googlegroups.com.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, otwórz https://groups.google.com/d/msgid/warszawa-jug/CAMpxdiHsYwTz7N%2BU4YNKOes5y75gRWCY%3DH3xP7K%2Bt5jN_h9hqA%40mail.gmail.com.

Michal Margiel

to WJUG
Heja,

Widzę, że Bartek rozruszał grupę - na niego zawsze można liczyć :)

MIałem podobny temat kilka miesiecy temu, w internecie polecali: https://www.amazon.com/HooToo-Premium-Adapter-Charging-Chromebook/dp/B01K7C53K2, ale tak jak mowisz - nie jest dostępny w polsce. Więc wybrałem b. podobnie wygladający: https://greencell.global/pl/huby-usb-c/1954-stacja-dokuj-ca-przej-ciowka-adapter-hub-usb-c-green-cell-7-portow-do-apple-macbook-pro-dell-xps-lenovo-x1-carbon-i-innych.html . I... mój macbook 2 razy wylądował w serwisie - z przepaloną płytą główną.
Od producenta nigdy nie dostałem potwierdzenia - ale  podejrzewam, że to ten hub. także ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. A raczej polecam trzymac sie z daleka.

Wróciłem więc do tego HooToo, i zzamowilem go na amazon.de - czekałem na niego ponad miesiąc, pomimo, że zamówiłe z dostawą na następny dzień :/
Ale.. od kiedy go dostałem - leży w szufladzie, bo zamiast Huba kupiłem sobie monitor z wyjściem USB-C. I z tego setupu jestem mega zadowolony.

Ten monitor ma też możliwość podłączenia kolejnych monitorów szeregowo, wiec wiele wyjść videło nie jest potrzebnych.

Jedyny problem, że moc zasilanie to 61W (jesli dobrze pamietam), ale dla takiej codziennej pracy - to w zupełności wystarcza. Chyba że odpalę jakieś gry albo aplikację do grafiki 3d - to wtedy nie daje rady ładować, i laptop powoli się rozładowuje.

Michal Margiel

to WJUG
z kronikarskiego obowiązku to dokłądnie ten kupiłem: https://www.amazon.de/-/pl/dp/B07TH9BCTZ/ref=sr_1_3?dchild=1&keywords=hootoo&qid=1601648089&smid=A2X2NO3429IQ5W&sr=8-3

akurat jest w dobrej promocji.

Bartek Zdanowski

to WJUG
Haha, też o tym pomyślałem, że ruszyła przypadkiem grupa. 😊

Podobno są jakieś slacki ale ja za stary jestem.  Przewartościowując trochę słowo, wolę "analogową" grupę 🙂

Konrad Tendera

to Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
Co byś nie wybrał upewnij się, że jest w stanie pociągnąć dwa monitory. Dwa wyjścia video wcale nie oznaczają, że będzie kompatybilne z MacBookiem. W przypadku Della zazwyczaj muszą to być wersje TB stacji dokujących. Mam jedną stację, która nie jest TB muszę podłączać drugi monitor osobno.

Konrad Tendera
leaf, nature, plant iconPlease consider the environment before printing this message.

Igor Kupczyński

to Konrad Tendera, warsza...@googlegroups.com
Hej,

Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem wspomnianego Della WB19TB. W Polsce dużo ofert https://www.ceneo.pl/84685573

Mam jeden monitor. Tu jest notka o kompatybilności z applem https://www.dell.com/support/article/pl-pl/sln320770/dell-thunderbolt-dock-wd19tb-and-apple-usb-c-hosts Dodatkowy plus, że jest też kompatybilny z laptopami usb-c (a nie tylko thunderbolt).

Dell daje tylko 90W, a ładowarka MacBooka 16'' to 96W. Z mojego krótkiego doświadczenia oraz z lektury tego wątku powinno wystarczyć https://forums.macrumors.com/threads/mbp-16-compatible-docks-with-96w-100w-power.2211247/ Dock potrafi dostarczyć 130W do laptopów Della, ale tylko do Della; do MBP i innych do 90W.

Na forum della ludzie narzekają na hałas wentylatora https://www.dell.com/community/Latitude/WD19-noisy-fan-What-s-the-quietest-DELL-dock-WD15/td-p/7379626 Dock niestety ma wentylator, u mnie raz chodzi, raz nie, nie na 100%. Odgłos jest słyszalny, ale akceptowalny. Nie wiem jak będzie jak się zakurzy albo latem ;)

W tym wspomnianym wyżej wątku na macrumors jest dyskusja o różnych dockach do MBP 16'' (i o tym ile watów realnie dostarczają ;)).

Pozdrawiam,
Igor

Konrad Tendera

to Igor Kupczyński, warsza...@googlegroups.com
Igor, ciekawe doświadczenie z wentylatorem. Ja używam WD19 (dlatego przestrzegam że nie obsługuje 2 monitorów w MacBooku :-)) i aż do przeczytania Twojego maila nie wiedziałem, że w środku jest wentylator :D. Może to dlatego, że używam do MacBook 13", który potrzebuje jedynie 60W.

Konrad Tendera
leaf, nature, plant iconPlease consider the environment before printing this message.

Igor Kupczyński

to warsza...@googlegroups.com
Heh :) pewnie tak — pobór prądu ma wpływ na głośność. Swoją droga według tej notki na stronie della  https://www.dell.com/support/article/pl-pl/sln320770/dell-thunderbolt-dock-wd19tb-and-apple-usb-c-hosts dwa monitory powinny działać jeśli jeden jest przez disp port a drugi przez USB-C.

Pozdrawiam :)

ags

to warszawa-jug
Kupiłem coś na amazonie, nie do końca dobrze dogadywało się z monitorem. Siedzę na USB-c triple dongle (usb-c power, usb3, hdmi) + 2x usbc-hdmi. Monitory głupieją, apple jest tak złe w obracanie i skalowanie, że szkoda gadać.
Ja nie wiem, nad czym niektórzy tam pracują :P

Ze wszystkich metod połączenia najlepiej działa monitor natywnie USB-C. Power delivery jeśli możesz to koniecznie, tylko na 16kę 8 korów 60W to dużo za mało.

best,
ags

[...]

Konrad Tendera

to Warszawa Java User Group (Warszawa JUG)
"Coś" z Amazona w 99% przypadków nie będzie działało tak jak oczekujesz :-). Niestety, ale to słabej jakości sprzęty absolutnie nie warte swojej ceny.

Konrad Tendera
leaf, nature, plant iconPlease consider the environment before printing this message.

Michal Margiel

to WJUG
to może to jest ta różnica... ja mam 6 korów a nie 8, i nie czuje, że "60W to dużo za mało". Ale aż puszczę jakieś benchmarki aby to sprawdzć.