Clean Code Review - przykład kodu

Andrzej Urbanowicz

to Warszawa Design Patterns Study Group
hej,

Bardzo spodobał mi sie pomysł z Clean Code Review. chciałbym coś
takiego przeprowadzić u siebie w pracy. Czy może macie jakiś przykład
kodu na którym można to zrobić?

Nie chce tego robić na kodzie z aplikacji na, którą pracujemy z dwóch
powodów:
- jest to kod na którym ktoś z zespołu pracował
- cieżko mi znakleżć jakiś wycinek, który byłby wystarczająco dobry na
takie spotkanie.

Za propozycje z góry dziekuje

Andrzej

Lukasz Lenart

to warsz...@googlegroups.com
W dniu 13 stycznia 2011 18:56 użytkownik Andrzej Urbanowicz
<andrzej.u...@gmail.com> napisał:

> Bardzo spodobał mi sie pomysł z Clean Code Review. chciałbym coś
> takiego przeprowadzić u siebie w pracy. Czy może macie jakiś przykład
> kodu na którym można to zrobić?

Najlepiej aby to był kawałek kodu, który znasz, choć w sumie nie
koniecznie. Wybierz pierwszy lepszy projekt Open Source, taki którego
używasz na co dzień (Axis, Tomcat), pobierz źródła i pewnie w pół
godziny coś znajdziesz. Jedna klasa do 150 linii, która ma dwie, trzy
duże metody.

Łukasz
+ 48 606 323 122 http://www.lenart.org.pl/
Kapituła Javarsovia http://javarsovia.pl

Piotr Przybylak

to warsz...@googlegroups.com
Polecam kod sklepu, ktory omawialismy na ostanim spotkaniu i mam nadzieje nad ktorym popracujemy troche na kolejnych :D

Piotr Przybylak

Krzysztof Jelski

to warsz...@googlegroups.com
Cześć!

Ja ostatnio używałem [1] jako przykład kiepskiego kodu. Choć tam w niektórych miejscach to już są ekstrema...

Pozdrawiam,
Krzysiek

[1] http://sourceforge.net/projects/pokerapp/

Andrzej Urbanowicz

to Warszawa Design Patterns Study Group
Hej,

Skąd można sciągnąć źródła tego sklepu ?

Andrzej

On Jan 15, 6:21 pm, Piotr Przybylak <piotr.przyby...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Pozdrawiam
> Piotr Przybylak
>
> W dniu 13 stycznia 2011 18:56 użytkownik Andrzej Urbanowicz <

Marcin Zajączkowski

to Warszawa Design Patterns Study Group
On Jan 17, 4:06 pm, Andrzej Urbanowicz <andrzej.urbanow...@gmail.com>
wrote:
> Hej,
>
> Skąd można sciągnąć źródła tego sklepu ?

http://bitbucket.org/piotrp/netkombajn

Przejrzyj kilka ostatnich wątków. Tam Piotrek pisał więcej na ten
temat.

Marcin