Czy planowane jest na dziś spotkanie?

Sebastian Kaczanowski

to Warszawa Design Patterns Study Group
Czy planowane jest na dziś spotkanie?

pozdrawiam
Sebastian

Lukasz Lenart

to warsz...@googlegroups.com
W dniu 12 października 2010 10:17 użytkownik Sebastian Kaczanowski
<sebastian....@gmail.com> napisał:

> Czy planowane jest na dziś spotkanie?

Chyba nie za bardzo, Krzysiek jest na AgileCE z tego co wiem, a ja mam
juz bardzo daleko ;-)

Łukasz
+ 48 606 323 122 http://www.lenart.org.pl/
Kapituła Javarsovia 2010 http://javarsovia.pl

Sebastian Kaczanowski

to warsz...@googlegroups.com
OK, dzięki i pozdrawiam
Sebastian

Marcin Zajączkowski

to warszawa-dp
Dnia 12-10-2010 o godz. 10:55 Lukasz Lenart napisaďż˝(a):

Mnie te� dzisiaj nie b�dzie.

Pozdrawiam
Marcin

--
To poni�ej to reklama i nie ma konieczno�ci jej czytania.

Grzegorz Machniewski

to warsz...@googlegroups.com
Mnie też dziś nie bedzie

2010/10/12 Marcin Zajączkowski <msz...@wp.pl>
Dnia 12-10-2010 o godz. 10:55 Lukasz Lenart napisał(a):

> Chyba nie za bardzo, Krzysiek jest na AgileCE z tego co wiem, a ja mam
> juz bardzo daleko ;-)

Mnie też dzisiaj nie będzie.

Pozdrawiam
Marcin

--
To poniżej to reklama i nie ma konieczności jej czytania.