Re: Sala 5440 we wtorek 26. października

Lukasz Lenart

to Janusz Jablonowski, Jacek Laskowski, Paweł Tryfon
W dniu 19 października 2010 02:05 użytkownik Janusz Jablonowski
<jan...@mimuw.edu.pl> napisał:
>  Panowie,
>  czy potrzebujemy sali 5440 26 X? (19 X jest spotkanie JUGu). Jest
> pytanie, czy możemy tego dnia (26 X) ją odstąpić.

Obecnie nie było planowane spotkanie grupy DP, więc nie widzę problemu.

Łukasz
+ 48 606 323 122 http://www.lenart.org.pl/
Kapituła Javarsovia 2010 http://javarsovia.pl

Marcin Zajączkowski

to Warszawa Design Patterns Study Group
On Oct 19, 6:56 am, Lukasz Lenart <lukasz.len...@googlemail.com>
wrote:

> Obecnie nie było planowane spotkanie grupy DP, więc nie widzę problemu.

W tym tygodniu też nie mógłbym być, więc dla mnie również ok.

Pozdrawiam
Marcin