Code review

Lukasz Lenart

to warszawa-dp
Witam!

Po ostatnim spotkaniu przyszedł mi pomysł na robienie Code Review
Online. WJUG dysponuje serwerem, może niezbyt szybkim ale powinien
wystarczyć na nasze potrzeby. Atlassian pewnie bez problemu przekaże
nam licencję na Confluence. Dzięki temu będziemy mogli robić CR
dowolnych projektów - open source, naszych dostępnych online, etc.
Ta zabawa miała by być uzupełnieniem naszych spotkań, tak aby poznać
nowe możliwości oraz włączyć osoby, które z różnych przyczyn nie mogły
uczestniczyć w zabawie.

Co myślicie?

Łukasz
+ 48 606 323 122 http://www.lenart.org.pl/
Kapituła Javarsovia 2010 http://javarsovia.pl

Grzegorz Duda

to warszawa-dp
Skoro Atlassian i Code Review, to dlaczego Confluence, a nie Crucible + FishEye?

Regards/Pozdrawiam,
Grzegorz Duda (http://www.dworld.pl/page/show/Grzegorz_Duda/)
Developers World (http://www.dWorld.pl)
JAVA exPress (http://www.javaexpress.pl)

Lukasz Lenart

to warsz...@googlegroups.com
W dniu 9 lipca 2010 12:14 użytkownik Grzegorz Duda
<grzego...@gmail.com> napisał:

> Skoro Atlassian i Code Review, to dlaczego Confluence, a nie Crucible + FishEye?

ee.... no właśnie o tym myślałem ale palce miały widocznie coś innego
na myśli :D

Dzięki Grzesiek!

Jakub Nabrdalik

to warsz...@googlegroups.com
Bardzo ciekawa propozycja. Chcesz zrobić tak, że po spotkaniu
commitujemy do repo, czy tak, że ludzie poza spotkaniem commitują i na
spotkaniach omawiamy zmiany?

--
Jakub Nabrdalik
http://solidcraft.eu

Lukasz Lenart

to warsz...@googlegroups.com
W dniu 9 lipca 2010 13:31 użytkownik Jakub Nabrdalik <jak...@gmail.com> napisał:
> Bardzo ciekawa propozycja. Chcesz zrobić tak, że po spotkaniu commitujemy do
> repo, czy tak, że ludzie poza spotkaniem commitują i na spotkaniach omawiamy
> zmiany?

Nie chodzi o commity, tylko że można ustawić Code Review w Crucible i
poprosić o jego zrobienie przez dowolne osoby, które nie były na
spotkaniu. Albo jako dalsza praca po spotkaniu, bo np. nie starczyło
czasu a szkoda, żeby pomysły się zmarnowały. Z założenia takie CR nie
są długie, zajmują 10-20 minut. I wszystko przez przeglądarkę.

johnny

to Warszawa Design Patterns Study Group
Pomysł rewelacja!

Bedzie mozna przez chwile w skupieniu analizowac kod samemu a tez i
pokazac innym nieobecnym.