Re: [warszawa-dp] Nowy serwer

Vitaliy Oliynyk

to warsz...@googlegroups.com
Hej, wykasujcie wiadomość i zmieńcie hasło na serwerze! Tam da się zalogować!

W dniu 18 listopada 2010 08:08 użytkownik Lukasz Lenart <lukasz...@googlemail.com> napisał:
OVH Sp. z o.o.
Ul. Karola Miarki 6-10 lok.3-4
50-306 Wroclaw
Telefon: 71 786 07 00
Faks: 71 786 07 01
E-mail: po...@ovh.pl

Witamy,
 Złożyli Państwo zamówienie na serwer dedykowany OVH. Dziękujemy
za zainteersowanie naszą ofertą.
Państwa serwer został zainstalowany z dystrybucją  Ubuntu Server 10.10
"Maverick Meerkat" .
Ta dystrybucja jest oparta na systemie 64 bits.
Poniżej znajdą Państwo parametry połączenia z serwerem.

PARAMETRY SERWERA:

Adres IP serwera: 188.165.216.63
Nazwa serwera: ns367673.ovh.net
(aktywacja nazwy może zająć 48h)

Konto administratora zostało skonfigurowane na serwerze:
  Nazwa użytkownika: root
  Hasło:      ffgaK4Tx

NA DOBRY POCZĄTEK:

 W przypadku korzystania z  SSH, radzimy używać najnowszej wersji 'Putty'
 SSH2: http://pomoc.ovh.pl/SshNaSerwerzeDedykowanym/

POMOC TECHNICZNA

Jeśli zauważą Państwo niewłaściwe funkcjonowanie serwera,
prosimy o kontakt z pomocą techniczną (po...@ovh.pl

Dajemy do Państwa dyspozycji szereg przewodników,
które pomogą w zarządzaniu systemem: http://pomoc.ovh.pl
Zachęcamy również do korzystania z naszego forum: http://forum.ovh.pl

Witalij Olejnik

to Warszawa Design Patterns Study Group
Już to zrobiłem ( na wszelki wypadek ) . Lukasz, za chwile
skontaktuje się z tobą i przekaże hasło. Po prostu nie wyobrażam sobie
sytuacji przy który w sieci znalazła się informacja z root-owym
dostępem do serwera.

On 18 Lis, 10:25, Vitaliy Oliynyk <xao...@gmail.com> wrote:
> Hej, wykasujcie wiadomość i zmieńcie hasło na serwerze! Tam da się
> zalogować!
>
> W dniu 18 listopada 2010 08:08 użytkownik Lukasz Lenart <

Krzysztof Grajek

to warsz...@googlegroups.com
He he he, niezly numer!

2010/11/18 Vitaliy Oliynyk <xao...@gmail.com>
This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.