Re: Vásár-polgármester

Szilágyi Péter

to pan...@freemail.hu, wal...@googlegroups.com
Sziasztok, szerintem arra kellene rámozdulni, hogy kihasználjuk az iskola által a rendezvénybe befektetett hatalmas munka eredményét, az ingyenreklám lehetőségét, amit a másik óvoda eddid minden évben nagyon jól kihasznált , illetve tavaly mi is ott voltunk a Melitta- Bajkán Laci páros eőadásával. Jó lenne most is megjelenni valamivel, akár egy kézműves asztalkával, óvónővel, szórólappal ( Melitta készített ilyet, az másolható). A bevételek csökkenése és a kiadások növekedése miatt is fontos a potenciális érdeklődők ide csábítása. Ez az iskolai rendezvény évről évre egyre magasabb szintre jut, a Kósa mellénk állása is elismeri ezt. Kár lenne lemaradni róla.

Péter

Az üzenetet Samsung táblagépről küldték