Sdílení fotek z uložiště Google...

Kutilův ráj

to vyhledav...@googlegroups.com
Dobrý den, měl bych dotaz a potřeboval bych s tím poradit. Mám účet na uložišti Google a fotografie na něm... A mám prestahop --> pro méně znalé vlastní e-shop a abych ušetřil peníze a nemusel si pronajímat velký datový prostor u pronajímatele, tak mě napadlo jestli lze nějakým způsobem např. odkazem přesměrovat obrázek, který je na e-shopu na uložiště. Opět se jedná o ušetření datového místa na doméně. Vždy mě to vygeneruje odkaz na sdílení, ale tento odkaz nefunguje na e-shopu. Tak jestli by se tady někdo nenašel a neporadil mi s tím, prosím! :-) Děkuji za každou radu... Macoun

Martin Bugner

to vyhledav...@googlegroups.com
Zkusím Vás nasměrovat.
PrestaShop má možnost fotky importovat, takže stačí nějaký importovací nástroj - modul, doplněk a podobně. Hledejte tímto směrem. Pozor, doplněk může být placený.

Konkrétněji neporadím, protože: 1) nevím co máte za verzi PrestaShop, 2) tato poradna je zaměřena na produkty Google ;)

Martin