zmizelé emaily

Eva Provazníková

to vyhledav...@googlegroups.com
Dobrý den, zhruba před 5 dny mi vymizely téměř všechny emaily z účtu. Včetně emailů, uložených do labelů. Gmail používám víceméně jen jako emailovou schránku, přihlašuju se přes google chrome, z domácío počítače nebo v práci. V posledních několika letech jsem žádné úpravy nastavení nebo čehokoliv nedělala. Prošla jsem celou nápovědu, došla jsem až sem: https://support.google.com/mail/troubleshooter/4530113?hl=cs&ref_topic=3407083#ts=4530171,4530115,4530353,4530305,4530181,4530311,4530361 bez jakéhokoliv efektu, chybu jsem nenašla. Velká část emailů je pracovních, mám tak zálohované třeba některé odborné články. Nemyslím si, že by mi účet vymazal někdo, kdo by se přese mě přihlásil. Bohužel mi zcela došly nápady, co by mohlo být za problém. Předem děkuji!

Martin Bugner

to vyhledav...@googlegroups.com
Jestli zůstáváte trvale přihlášena do prohlížeče doma, v práci, či jinde, může se jednat o to, že se do schránky dostal kdokoliv, nebo k ní získal heslo.
Zkontrolujte si aktivitu přístupu kliknutím "Poslední aktivita účtu" úplně dole vpravo pod oknem zpráv.

Určitě změňte heslo a nastavte si dvoufázové ověřování přes telefon.

Pokud nezůstaly zprávy v koši a nebo archivu (label:all), tak jsou pravděpodobně nenávratně pryč. Obnovit se nedají :(