nechci mit propojen ucet na Gmail s telefonem, ale abych mohl stahovat app

Petr Novak

to vyhledav...@googlegroups.com
zalozil jsem ucet na Gmail jen abych mohl

stahovat aplikace, ale proboha kdo to

vymyslel, ze mi to v telefonu domotá

kontakty. Neco se zpreházelo, ale hlavne je

tam (v mobilu) u cisel cosi jako groupe a ja

uz nemohu  nastavit, menit skupinu. Ani se ta

moznost v upravach kontaktu nezobrazuje.

Muzete mi poradit jak to vratit zpet aby

kontakty v mobilu nemely nic společneho s

uctem na Gmail a ja mohl zase stejne jako

predtím upravovat kontakty?nebo proste musim zrusit ucet a kontakty v telefonu "udelat" znova?????? muzete napsat i na neto...@seznam.cz   na gmail moc nechodim

skejpa

to vyhledav...@googlegroups.com
Pokud mohu přidat trochu zkušeností tak asi takto:

Když přidáte do telefonu Google účet (gmail), nemusíte ho vůbec nijak využívat, natož pak slučovat s vašimi stávajícími kontakty. Ano, ta možnost kontakty tam je, nicméně ji musíte VY vybrat a potvrdit. Je to proto, aby nezálohované kontakty byly sloučeny s google účtem a vy už je tak nikdy nemusel přetahovat (stačí se jen přihlásit do google účtu a telefon si je natáhne sám). Zpět k věci ale. Když do telefonu zadáte google účet, Vaše současné kontakty zůstanou uloženy v paměti telefonu. Při zadávání nového kontaktu pouze vyberete, jestli ho chcete uložit jako google kontakt nebo jako kontakt v paměti telefonu. Většinou jakmile jednou něco vyberete, telefon si to pamatuje a navrhuje Vámi používanou možnost.
Pokud se Vám tedy kontakty již sloučili s google účtem a vidíte je v gmailu na počítači například, je to Vaše práce :-) Většina lidí tuto možnost vítá...

Gmail jako takový také nemusíte využívat. Většina mobilních telefonů nemá aplikaci gmail napevno v telefonu takže jí buď můžete smazat nebo vůbec nestahovat.

Snad jsem Vám to alespoň trochu vysvětlil.

Mějte se hezky V.

Martin Bugner

to vyhledav...@googlegroups.com
Vypněte nebo si nastavte v Nastavení > Účty a synchronizace synchronizaci účtu a máte to vyřešené.