nenačítají se stránky

jirka Š

to vyhledav...@googlegroups.com
Dobrý den
při prohlížení stránek Googel Art Project se mi nenačítají stránky, ta část, kde jsou obrázky ve vysokém rozlišení. Vždy musím kliknout na Načíst tuto stránku znovu a pak se teprve načte. Při prohlížení v Anonymním režimu problém není, u jiných webů jsem na to také nenarazil. V nastavení jsem dočasně zakázal Zrychlení načítání, ale nemá to vliv. Zkoušel jsem na stejném počítači prohlížet ty samé stránky pod jiným uživatelem a problém nebyl - stránky se načítaly v pořádku.
Chrome, W7
Jirka

Janek

to vyhledav...@googlegroups.com