Emaily seznam-gmail nedorazily

Kamila

to vyhledav...@googlegroups.com
Dobrý den,
již 2 dny trvá přesun emailů ze seznamu na gmail. Na seznamu už se všechny smazaly, na gmailu ještě neobjevily. Mám stále čekat nebo jak mám věc řešit, když prostě nepřijdou? Díky za odpověď.

jana

to vyhledav...@googlegroups.com

Mám stejný problém a taky by mě zajímalo proč přeposílání přestalo fungovát.
Jana

Martin Bugner

to vyhledav...@googlegroups.com
Ono to je tak, že Seznam.cz a Google se z pochopitelných důvodů nemají rádi, neb si konkurují.
Problém je tedy spíš na straně Seznamu. Já si tím také prošel už v dávné minulosti a vidím, že se nic nezměnilo :(

Příště je lepší si poštu přesunout přes nějakého poštovního klienta, než se spoléhat na servery Seznamu.

jana

to vyhledav...@googlegroups.com
Tak s tím nic nenadělám... seznam potřebuju. Ale dík za odpověď.
Jana

Martin Bugner

to vyhledav...@googlegroups.com
Naděláte. Nastavte si oba účty v některém poštovním klientu (Thunderbird) a zvolte IMAP přístup. Pak si poštu "stáhněte" a ručně pomocí drag & drop přesuňte z účtu do účtu ;)
U Seznam si nastavte přeposílání na Gmail, ale hlídejte si to, Občas to bude padat do spamu, což musíte "naučit" aby nedělal.

jana

to vyhledav...@googlegroups.com
No, už jsem si "pochroumala" jeden účet přenastavením - údajně to bylo jednoduchí a logické alr mě to nefungovalo :-)
Ale mám ještě jeden problém - emaily ze seznamu se mi po přeposlání označují na seznamu jako přečtené - ale dřív to nedělalo. Je tady někde nastavení které jsem mohla nechtěně změnit? Že bych zadala aby se emaily jako přečtené označily? Nemohu nic najít...
Jana

Martin Bugner

to vyhledav...@googlegroups.com
Neznám už Seznam, ale myslím, že tam někde jde nastavit, že se nemají označovat jako přečtené. Pouze když ručně označím... Opravdu si musíte projít nastavení a přečíst co k tomu píší.

jana

to vyhledav...@googlegroups.com
Na podpoře seznamu mi řekli, že to dělám buď já nebo poštovní klient který tu poštu stahuje. Dík, budu dumat dál :-)