Podrobnosti o lidech- synchronizace

David Drozd

to VYHLEDÁVAČ: Jak najít cokoli
Mám takový problém se synchronizaci v účtu google "podrobnosti o lidech". Už nevím co a tím. Mám mobil Xiaomi Redmi 3. Děkuji za rada

galena

to VYHLEDÁVAČ: Jak najít cokoli
Přidávám se k dotazu, jestli má někdo řešení. :/ Přetrvávající problémy se synchronizací (nejčastěji Gmail a Podrobnosti o lidech). Návrat k továrnímu nastavení pomůže na pár dní, pak jsou tu chyby zase (tímto způsobem jsem to v nejvyšší nouzi už řešila aspoň 6x. Neustále stahovat všechny aplikace znovu a zadávat všude údaje mě už nebaví, i když zálohování to trochu ulehčuje aspoň). Nejrůznější návody, jak oficiální tak neoficiální, problém nevyřešily. Někdy se to uvolí se synchronizovat správně, ale později zas. Je dost otravné, že kvůli tomu nemůžu využívat především Obchod Play nebo aplikaci YouTube. -_- Je to značkou mobilu? Je to androidem? Je to netem? Je to Googlem? Kdyby někdo přišel na to, co to způsobuje a jak to řešit, prosím dejte vědět. Předem díky.
--- mobil Xiaomi Redmi 3 Pro ---
(pro zajímavost: na sestřině Xiaomi MI4 se tenhle problém neobjevil)