Ztracené kontakty

Michael Trousil

to vyhledav...@googlegroups.com
Zdravim,
již pár let používám mobilní telefony s androidem a nikdy nebyl problém se synchronizací kontaktů v gmailu. Vždycky jsem je nalezl i v něm. Po zakoupení nového přístroje se mi kontakty nejen nesynchronizovaly, ale dokonce zmizely i z kontaktů na gmailu, obnova v čase nijak nepomáhá. Všiml jsem si, že v možnostech kontaktů zmizela možnost Starred in Android. Nevíte co s tím? Mám tam pár skutečně důležitých kontaktů.
Díky moc

Jirka Dvořák

to vyhledav...@googlegroups.com
Zdravím!

pro obnovu kontaktů bych vyzkoušel jít v Gmailu do kontaktů, kliknout na tlačítko Více a vybrat možnost Obnovit kontakty... A pokud se obnova provede, tak si kontakty před dalšími pokusy vyexportujte jako zálohu :)

Hezký den.

Martin Kisela

to vyhledav...@googlegroups.com

Dobrý den, mám ten samý problém. Přidal jsem si do přátel přítelkyni v google+ a mé kontakty zmizely zobrazují se jenom její tel.č. a já teď nutně potřebuji svá čísla zpět. Obnova nepomáhá ani o 30dní zpět.

Nějaké řešení jak vrátit kontakty alespoň o 2 měsíce?

Děkuji

Dne neděle, 21. července 2013 23:01:15 UTC+2 Michael Trousil napsal(a):
Zdravim,

Observer

to vyhledav...@googlegroups.com
Chcete říct, že vám všechny kontakty zmizely poté, co jste si někoho přidal do kruhů na Google+ ?

Martin Kisela

to vyhledav...@googlegroups.com
Existuje nějaký mail, kde by mi z googlu mohli pomoci? Tady to zřejmě nemá cenu.
Děkuji

Observer

to vyhledav...@googlegroups.com
Ne, žádný takový email neexistuje.

Ono je těžké vám pomoct, když nedokážete přesně popsat problém. Ovšem silně pochybuji, že vám kontakty jen tak zmizely po přidání přítele do kruhů (!).

Jan Toporcik

Jana Tůmová

to vyhledav...@googlegroups.com

Dne pondělí, 22. července 2013 8:35:50 UTC+2 Jirka Dvořák napsal(a):

uplně stejný problém mam teď také, pokud by někdo věděl jak pomoci prosím o kontakt.

Observer

to vyhledav...@googlegroups.com
Dobrý den,
zkoušela jste obnovit kontakty podle návodu, který zde uvedl Jirka Dvořák?