Prijave za Virtualno DP Match Race 2009

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Razpis sledi v prihodnjih dneh.

Kratek opis tekmovanja:

Zacetek 18.2 oz 25.2 glede na stevilo prijav.
Prvi krog Double Round Robin, pomeni vsak z vsakim 2x(1x Starboard, 1x
Port).
Če bo prijavljeno do 10 skipperjev, se jadra v eni skupini. Drugace v
2 skupinah.

Prosim ne odpirat nove Razprave za Prijavo. Odgovori na to razpravo in
se prijavi.

LP, Dejan

Atman

to VSK-Slovenia
S katero barko ? ACC ? RC44 ?

Lp

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Jst mislim, da je najbolj primerna jadrnica ACC.

Razmisljam o tem, da bi se ob prijavi vsi igralci registrirali tudi na
vsk-match.com , da malo povecamo stevilo Slovencev na lestvici.

RC44 je po mojem mnenju nezanimiva barka za MR, ker ti penal ubistvu
nc ne pomeni.

Zlo zanimiva za MR je OFFSHORE.

> - Prikaži navedeno besedilo -

Atman

to VSK-Slovenia
oki, se prijavljam ! (predlagam ACC)

smejko1

to VSK-Slovenia
evo se prijauljam!!!

pomoje bi lahko sli z rc-ji bi blo bol zanimivo glih zaradi tega ker
ce dobis penal nisi prakticno nic zgubu-vsaj regate ne bi ble tko
dolgočasne, kot pri acc, kjer odločajo penali o zmagovalcu!!!

moje mnenje!!!

Fierce Alliance

to VSK-Slovenia
Se prijavljam tudi jaz, s tem da se kot Smejko1 bolj nagibam proti
RC44, ker mislim, da bi bili match-i bolj zanimivi, glede na to da je
barka bolj dinamična in omogoča več vrtenja in hitrih manevrov kot
ACC, tudi bolj ''na blizu'' bi šlo vse skupaj, ker ko imaš enkrat pen
pri ACC nimaš več variante, da dohitiš nasprotnika.

Naj pa odloči večina, se bom prilagodil temu, kar bo pač izbrano.

LP,Sašo

P.s.Dejan, ko imaš čas mi prosim sporoči tiste številke od portov, o
katerih sva se pogovarjala na obali, da probam nastavit zadevo, da bom
lahko host. Ali pa kakšen pameten link, kjer kaj piše o tej temi.
Hvala!

WindLynx

to VSK-Slovenia
Tudi jaz sem za!

Lucio

to VSK-Slovenia

Se prijavljam...

Glede barke pa bi skoraj raje vidu ACC, recimo da je tudi lepša
simulacija relanega Americas cup..
Pa tudi tko se lahko prijavimo na VSK-match in tam zbirmao tudi
točke...

no kakor koli.. večina bo izbrala.. :)

smejko1

to VSK-Slovenia
lp!
sej tudi več različnih bark bi prišlo v upoštev, ne samo acc pa rc!!
lp!

rakar_slo_

to VSK-Slovenia
Tudi jaz se prijavim!!

andrinho

to VSK-Slovenia
ok jz se tudi prijavim..!!!!

Luka

to VSK-Slovenia
sem v igri

Atman

to VSK-Slovenia
Se odjavljam, ker nimam časa. Dober veter in LP vsem.

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Oj!

Vse, ki ste se prijavili na DP Match Race 2009 bi prosil, da
pogledate.

Razpis in regatna navodila: http://groups.google.si/group/vsk-slovenia/web/regatna-navodila-dp-mr-09

Pod tocko 2.Prijave je napisano
2.1. Prijavijo se lahko samo clani VSK-SLOVENIA , ki pa se morajo
hkrati prijaviti tudi na vsk-match.com

Zaradi te tocke bi morali jadrati z jadrnicami ACC, ki so najbolj
primerne za Match race.

Probal sem match race z Custom Boats, ki pa se ne obnese.
Pri vecina jadrnic je problem iz kota 0° priti do jadranja ostro v
veter.

Ce imate kaksen predlog, prosim na dan z njim.

LP, Dejan

smejko1

to VSK-Slovenia
lp!

zakaj ne bi probali z rc-ji, ki so narejene lih za mr??

lp!

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
smejko1

RC44 v real life so mogoce narejeni za MR.

V igrci probi stati v veter na mestu pa bos vidu kok ti bo kej
ratoval.

Ni barka taka kot v resnici.
To je cudna simulacija jadrnice. V real life nikoli ne vozi kota 160 v
vseh vetrovih downwind ali pa 33 upwind LOL.

Pa se to a ACC ni narejena za MATCH RACE?

LP, Dejan

smejko1

to VSK-Slovenia
ja je, samo zdi se mi da bos z acc-jem potreboval celo večnost, da boš
naredu tistih 360 stopinj, kar pomeni da bo zmagovalec tisti ki bo
dobu manj penalov...že v močnem vetru je treba dosti časa za 360
stopinj, kaj šele v švoh vetru!!

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Smejko pri Match race-u naredis 270° in to je to pre fleet je 360°

V veter en GYBE. Z vetrom en tack. Pri F5 traja obrat od 15 pa do 25
sekund odvisno kaj delas.

Ce mas cas lahko probava obe jadrnici pa bos vidu.

Gorazd - Eureka Sailing Team

to VSK-Slovenia
se prijavljam. med 23. in 26.2 me ne bo doma. upam da to ne bo
problem. Predlagam pa ACC kar je tudi najbolj pravično, saj so ga vsi
že spoznali.

Gorazd - Eureka Sailing Team

to VSK-Slovenia
torej Lumba.. ACC? moram mal potrenirat prej če bo kakšna druga :)

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Danes 12.2. trening Match race ob 21:00, je kdo zainteresiran?

rakar_slo_

to VSK-Slovenia
se prijavljam...sem za acc

Fierce Alliance

to VSK-Slovenia

Zdravo,

Se odjavljam od MR, ker bom odsoten in ne bom imeč časa.

LP,
Sašo

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Sašo škoda, nimaš časa od 25.2 do 25.3 za round robin? Kateri koli dan
v tednu?

Za ostale pa danes ob 21:00 trening predstart.

Lp, Dejan

PS: Brez treninga boste tezko zmagal Match:)

Gorazd - Eureka Sailing Team

to VSK-Slovenia
prijavu bi še Bojan - Eureka Sailing Team, ker ga še niste odobril pa
gremo čez 1 uro smučat :) mava sicer problem na vsk-match ker mava
isti IP (ne sme bit dvojinih accountov na vskmatch) ampak sem pisal
adminu in upam da bo uredil. Tudi bojan bo kakšen dan zamudil verjetno
na round robin.

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Ni problema mamo časa 1 mesec.

Sem ga odobril lahko pa še jst pisem adminu(Harald), če odobri 2
accounta.

LP, Dejan

PS: Prijava EurekaRB sprejeta:)

On 21 feb., 13:52, Gorazd - Eureka Sailing Team <ose...@gmail.com>

$ofty

to VSK-Slovenia

Se prijavljam!

Hrvoje(VSKCro)1111

to VSK-Slovenia
evo i ja bi se prijavio

VSk-Match-Croatia No1

Gorazd - Eureka Sailing Team

to VSK-Slovenia
naj mi piše tisti ki ima danes čas za kakšen match.. do ponedeljka bom
odsoten (match race izola) potem pa bom začel na maile pisat :)
Message has been deleted

Grega SLO

to VSK-Slovenia
Pozdrav vsem članom VSK-Slovenia!

Glede na seznam prijavljenih je očitno že doseženo max število
tekmovalcev za eno skupino. Vendar sem opazil, da je pri dveh oznaka
odjava. V primeru, da to pomeni še dve prosti mesti, bi se z veseljem
prijavil.

Lp,
Gregor

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Pozdravljen Grega!

WindLynx se je odjavil od match race in ti bos namesto njega.

Prosim, da si preberes regatna navodila in malo potreniras preden se
podas v uradni match:)

LP, Dejan