Problem s HOSATNJEM današnje regate!!!

Lucio

to VSK-Slovenia
Lumba naj bi bil danes odsoten, prosil me je če lahko jaz hostam igro.
Vendar je prišlo do nepričakovanega problemčka in ta je da me ni doma.
Sem čisto nekje drugje, kjer je slaba povezava..1mb/256kb/s...
Zato me zanima če je kdo ki bi lahko hostal z boljšo povezavo...

Kar mora narediti je to da si pobere mapo današnje regate, jo da v
vsk, in ob 21 naredi igro...

drugega ni potrebno...rezultati se sami shranijo katere potem pošlje
Lumbi.

Upam da je kdo, ker če ne bo velik lag...

Lp Lucio

Hrvoje(VSKCro)1111

to VSK-Slovenia

mogu ja hostat samo trebam vecerasnju regatu

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Pozdrav Hrvoje!

Ja imam danas BIG FLEET na VSK-FUN pa necu moci hostat.

Na prvoj strani ti je LINK - Regata Sydney 2 Hobart jedrit ce se samo
jedan plov i traje 1 sat.

Malo sam skratio obe ORCE od original verzije.

LP,Dejan

PS.: Javi mi ako mozes. Server otvaraj u 20:50, Manual Pen Mode, NPC

Hrvoje(VSKCro)1111

to VSK-Slovenia
evo otvaram server