Predlog - Pokal Slovenije 2009

Gorazd - Eureka Sailing Team

to VSK-Slovenia
Imam predlog. Organizacija Virtualnega Pokala Slovenije 2009.
Virtualne regate bi se lahko odvijale med tednom po regati za PS. Mape
bi bile narejene tako, da bi bile čimbolj podobne dejanskemu stanju na
regati za PS. Mape lahko izdelam jaz (ali Dejan?). S tem bi mogoče
tudi povečali zanimanje za VSK v Sloveniji. Mogoče bi lahko tudi kak
korak za promocijo naredili (novica na spletni od JZS?). Se mi zdi
dobra ideja za prepoznavnost naše grupe in nasploh VSKja v Sloveniji.
Mnenja? :-)

Atman

to VSK-Slovenia
Vsekakor ok. Treba se je zmenit za tip jadrnice, veter naj bo čimbolj
podoben realnemu na regati za PS in gremo...
Termin : ponedeljek, kot doslej.

LP

On 17 mar., 21:54, Gorazd - Eureka Sailing Team <ose...@gmail.com>

Miha Truden

to Atman, VSK-Slovenia
Tudi jaz mislim, da je to zanimiv predlog.

lp,Miha

2009/3/22 Atman <Atma...@gmail.com>

--
Lp, Miha

Gogi

to VSK-Slovenia
ja zdaj bo itak kmalu konec slo winter challenga, tako da bi lahko s
tem nadaljevali v ponedeljek. edino kar je, da v ponedeljek po regati
mapa ne bo nujno že pripravljena. drugače pa je slovenska obala že
izdelana :)

On 22 mar., 13:29, Miha Truden <miha.tru...@gmail.com> wrote:
> Tudi jaz mislim, da je to zanimiv predlog.
>
> lp,Miha

Gogi

to VSK-Slovenia
http://groups.google.si/group/vsk-slovenia/web/SLOVENIJA.Challenge.Gbx

Slovenska obala. polje: Portorož - Izola, jugo

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Gogi svaka cast lepo zgleda!

Zdej je treba sam se vetr zrihtat.

Sm opazu da si neki probal prI LOW Streamu bo treba mal postimat:)

Link za vse, ki ne morete shranit file GBX
http://groups.google.si/group/vsk-slovenia/web/SLOVENSKA+Obala.rar

> - Prikaži navedeno besedilo -

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Še to jst predlgam OFFSHORE je najbolj podobna nasim jadrnicam glede
kotov jadranja.

On 23 mar., 15:42, Lumba SLO <dejan.pre...@gmail.com> wrote:
> Gogi svaka cast lepo zgleda!
>
> Zdej je treba sam se vetr zrihtat.
>
> Sm opazu da si neki probal prI LOW Streamu bo treba mal postimat:)

> [...]

Gogi

to VSK-Slovenia
se strinjam glede offshora.. ja veter sem čist tko mal po spominu pa
predvidevanju naredu :) bo treba popravt sigurno

Gogi

to VSK-Slovenia
za vse, ki vam slovenska mapa ni delovala (zamegljena slika) sem
naložil novo verzijo, ki ima manj terena in nima dreves. upam da vam
bo delalo

Gogi

to VSK-Slovenia
aja pa za tiste, ki ne veste kako mapo pogledati.. odprete .zip
datoteko in vsebino skopirate v mapo My Documents\Vsk5Online\Tracks,
oziroma My Documents\32nd Americas Cup\Tracks za tiste, ki imate
originalno igro. V sami igri najdete mapo v najvišji mapi (tisto kar
se odpre, ko hočeš izbrati mapo, ko narediš server)

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Message has been deleted

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Server je UP - Regata Kombinacijska.

lp, dejan

On 5 apr., 20:15, Lumba SLO <dejan.pre...@gmail.com> wrote:
> Jutri ob 21:00 ogrevanje za Pokal Slovenije!
>
> Mapa je Kombinacijska regata od YC Domzale 2009.http://vsk-slovenia.googlegroups.com/web/SLOVENIJA+-+Kombinacijska+YC...

Gogi

to VSK-Slovenia
http://www.jadralna-zveza.si/index.php?page=novice&novica_id=1190&sub=aktualne&list_page=1

evo ga.. vsi, ki pa spremljate tudi resnični Pokal Slovenije pa
povejte še ostalim: www.eureka.si/PS2009

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Super zgleda!

Imamo že enega novega člana Pila -Peter Bratuša, pozdravljen.

Imam pa en predolg, da bi naredil pogovor ShoutPro viden na vseh
menijih npr. Levo zgoraj ne da je treba kliknt na pogovor in se ti pol
odpre okncek:)

On 7 apr., 17:08, Gogi <ose...@gmail.com> wrote:
> http://www.jadralna-zveza.si/index.php?page=novice&novica_id=1190&sub...

Miha Truden

to Lumba SLO, VSK-Slovenia
bravo gogi!

2009/4/7 Lumba SLO <dejan....@gmail.com>

--
Lp, Miha

Gogi

to VSK-Slovenia
mja vem.. sam k sm se tega spomnu po tem k sm že use ostalo naredu..
pa nism s cssjem delu ozadja.. bom mogoče naredu..
drugače pa dejan ti vseeno lahko narediš razpis za virtualni pokal pa
napišeš kašen članek pa ga pošleš na jzs da objavjo pr novicah

On 7 apr., 20:46, Miha Truden <miha.tru...@gmail.com> wrote:
> bravo gogi!

Gogi

to VSK-Slovenia
Bo danes kakšna regata? Lahko jaz kakšno slovensko naredim če hočete