Penali in protesti

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
V ponedeljek je bilo veliko govora o protestih, da bi morali stvari
spremeniti.

Predlagam 2 opciji.

1.Auto PEN Mode kjer se lahko cancel samo penale RRS 15 in RRS 17.1
vse ostale penale se mora sprejeti.
2.Manual PEN Mode kjer se z tipko P protestira in se morajo sprejeti
vsi penali.

Jst sm za opcijo 2 kjer bodo dodeljeni penali samo tisti, ki so res
pravilni.

LP, Dejan

Andrej Janezic

to Lumba SLO, VSK-Slovenia

strinjam se z 2.

Andrej

Atman

to VSK-Slovenia
Definitivno 2. opcija, ker velika večina kar vsevprek zahteva cancel
penala, ne da bi sploh vedeli zakaj. (kaj je bilo narobe)
Tako bo imel tudi Regatni odbor manj dela :)

p.s. Treba je tudi prepovedati, da nekdo pritisne P več kot trikrat
zapored v, recimo, 30 sekundah, s sankcijo kicka, ker se bo sicer
dogajalo, da bo prst kar obvisel na tipki P.
Kdor je kdaj sodeloval v Manual pen regatah, ve o čem govorim...

LP

Borut Ule

to VSK-Slovenia

Jaz sem za točko 1, zato ker potem ne bo več izgovorov in zato ker je znanje pravil različno. Pa še kregat se ne bomo mogl z Nadeo J

rakar_slo_

to VSK-Slovenia
jaz sem tudi za 2. opcijpo!