REGATA 02.02.2009 ???

Atman

to VSK-Slovenia
Glede na to, da ni nobenega obvestila, me zanima.

Je ali ni danes ?

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Oj!

Danes je regata z ACC!

Sem bil od srede odsoten DP v Match Race.

Glede rezultatov za Melges 24 je pa tako, da imam rezultate od druge
in tretje regate.

Od prve regate pa Luciotu in ostalim ni shranilo, ker niste pocakali
FASALA do konca.

Vrstni red do 4.mesta
1. Lumba
2. Atman
3. Follow me
4. Lucio
5.???

Če ima kdo za dodat naj prosim napise.

LP,Dejan

LUCY IN THE SKY

to VSK-Slovenia
Zakaj pa niste to izpostavl takoj, kdo se bo spomnil zdej za en teden
nazaj,

jest mislim da sem prvi plov 7.

> - Prikaži navedeno besedilo -

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
Sem prosil Luciota naj napise ker je bil on HOST, pa od srede do danes
nisem bil za racunalnikom.

In je prislo do tega.

WindLynx

to VSK-Slovenia
hmmm...to zna bit celo sranje. Ne krivim "organizatorje", ker se res
trudijo, da stvar sploh lauf-a in da se mal zabavamo v teh hladnih
mesecih.

Tudi jaz se žal ne spomnim kateri sem bil oz. kdo vse je bil pred/za
mano. Če ni uradno zabeleženih rezultatov bo dvom ostal.

Predlagam dve opciji:
1. ponovi se prvi plov (Melges)
2. neupošteva se tista cela regata zaradi neregularnosti

prvo opcijo bi lahko speljali kot dodaten plov en ponedeljek. Problem
pa nastane, če je nekdo jadral na dan tistega plova in ne bo mogel
jadrati ob ponovitvi...

to je samo moje skromno mnenje.
LP

Lumba SLO

to VSK-Slovenia
REZULTATE bom objavil trenutno brez 26.1. MELGES 24.

Moje mnenje je, da to regato spustimo in naredimo, 2 ponedeljka
zapored Melges 24 in nadomestimo to regato.

LP, Dejan

Atman

to VSK-Slovenia
Po moje pa bi morali upoštevati samo 2 plova, če ni rezultatov za
prvega.
Če ni vetra pač izpelješ samo 2 plova... ali pa celo samo enega.
Ne bom pa vztrajal na tem, ampak rešeno mora biti TA TEDEN.

Lp

Atman

to VSK-Slovenia
Al pa damo Luciotu 10 kazenskih točk, ker ni shranil rezultatov :)

LUCIO, ne zameri, se samo hecam :) :)

Lp

Lucio

to VSK-Slovenia
hehehe atman..komot.. :)
samo res mi je žal...js sm bil siguren da je fasala šel čez cilj.. pa
sploh ni...

no kakor koli se bo rešlo...če ne pa se upoštevajo samo dve regati pa
je to to.. ;)