utorak kup

Hrvoje Petrović

to VSK-CROATIA, VSK-Slovenia
Veceras u 9 budem hostaoi regatu za jedno 30 brodova
ako nebude mjesta napravit cemo ga
svi ste pozvani

Stibra

to vsk-sl...@googlegroups.com, VSK-CROATIA
Super, ajmo jedrit večeras konačno da oživi stara zajednica.

Nego ozbiljno, ajmo ovu zimu opet aktivno jedriti utorkom,
organizirati i nagrade neke i slično.
Ako svako donira neku sitnicu ili nađe nekog mini sponzora, mogli bi
imati vrijedne nagrade.

Evo npr. doniram Windows Vista Ultimate, sa kutijom (sa svim SP i
patchevima radi ok, skoro kao Windows 7). Nije najnovije, ali ako
netko treba originalnu licencu, nadam se da će mu dobro doći.
Isto će se naći neka jedriličarska knjiga, uščuvana.
Dodatno ulažem u fond nagrada litru domaće rakije, kruška, breskva i
šljiva miješano, sigurno 100% prirodna rakija, bez dodatka šećera,
aromatična rakija, ali sa možda malo previše alkohola :)
I još jednu butelju Graševine, berba 2010, moj podrum. Vino bez
ikakvih kemikalija, 100% prirodno.

Baš mi nedostaju domaće regate sa 20 jedrilica, konkurencija je puno
bolja nego na raznim stranim prvenstvima! I još možemo psovat :)

Inače, za stare članove će biti uskoro spremne majice koje je osigurao
Gnjurac još prije 2 godine, ali sam ja bio lijen isprintati Logo od
VSK-CROATIA na majice, ali ću stići ove zime sigurno! Majice čekaju
zapakirane, transfer papiri su spremni, samo treba pegla :)

Pozdrav!

Štibra

--
Štibra

e-mail: sti...@it.hr
___________________________________
Sailing blog: http://sailing.bloger.hr
Seascape Sailing Center: http://www.seascape.hr
5o5 Croatia: http://www.int505.hr

DANIJEL KRALJEV

to vsk-c...@googlegroups.com

Alo svima,ta ti nije loša Štibra!

--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "VSK-CROATIA" kao jednu od Google Grupa.
Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu vsk-c...@googlegroups.com.

Stibra

to vsk-c...@googlegroups.com
Hostamo, prvi plov završen, kroz minutu drugi plov starta!

Stibra

to VSK-CROATIA
Nije utorak, već nedjelja, lagana regata od 10-tak plovova, od sad do
22 sata :)
Dobrodošli ste, otvorena regata