gps tracking

Robert Simac

to VSK-CROATIA
Hi all,

Sjecam se da je netko na grup bio komentirao kako su neke regate na
Jadranu bile GPS trackane, kao svaki brod je imao gps i onda se nakon
regate (ili cak realtime) vidio kompletan track svih brodova.
Jel zna netko dal je to komercijalan sistem ili homemade i ako ima neki link?

Tks

Propuh

Goran

to vsk-c...@googlegroups.com
bok,

http://www.geotrag.com/

2010/7/6 Robert Simac <robert...@gmail.com>:

> --
> Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "VSK-CROATIA" kao jednu od Google Grupa.
> Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu vsk-c...@googlegroups.com.
> Da biste otkazali pretplatu na tu grupu, pošaljite poruku e-pošte na adresu vsk-croatia...@googlegroups.com.
> Dodatne opcije potražite u toj grupi, na adresi http://groups.google.com/group/vsk-croatia?hl=hr.

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
hvala!

btw, danas isto neka netko starta regatu umjesto mene, moguce je da cu
zakasniti zbog vaznog polufinalnog poslovnog sastanka...

Sasha Dundovic

to vsk-c...@googlegroups.com
Sad si bacio 'bubu' za neki development..:))))...Za realtime bi mozda bilo malo kompleksnije i zahtijevalo bi neku standardizaciju uredjaja, zbog samog centra gdje bi se podaci prikupljali i prikazivali. No, za 'offline' obradu i nekakav 'replay' cijele trke, mislim da bi se moglo svakom brodu reci da logira poziciju, kakvim god GPS uredjajem, pod uvjetom da je vrijeme na njima ustimano prije starta......to bi se kasnije relativno lako dalo procesljati i mozda i na Google-maps prikazati....

Sasha Dundovic

to vsk-c...@googlegroups.com
Ma ovo super izgleda, ali ja sam razmisljao o nekoj 'sam svoj majstor', vise prirucnoj metodi..:)

2010/7/6 Goran <gnjura...@gmail.com>
ali to i je u realtime! koriste sim kartice i šalju podatke na svoj
server. kažu da jako malo prometa to troši, skoro zanemarivo.

Goran

to vsk-c...@googlegroups.com
i to nije komplicirano. nađeš gps logger, output na neki pda ili nešto
što ima izlaz na net i sa druge strane server koji prikuplja podatke.
nije to sve komplicirano samo što ovo troši najmanje struje.

Sasha Dundovic

to vsk-c...@googlegroups.com
Ne vidim na 'Geotrag' stranicama da li salje poziciju SMS-om ili ima neki drugi nacin?

Goran

to vsk-c...@googlegroups.com
kada sam pričao sa tehničarom kaže da šalje preko gprs-a i da to troši
jako malo prometa. kupiš t-mobile data karticu za 100kn i imaš za
cijelu godinu.

Sasha Dundovic

to vsk-c...@googlegroups.com
Pretpostavljam da su otoci dobro pokriveni sa odasiljacima jer to je jedino sto moze smetati real-time prikazu (bar na nasoj obali...)...

Goran

to vsk-c...@googlegroups.com
ako nađeš regatu jabuka 2009 ili sušac 100x2 2009 vidi kako lovi.
jabuka inače smeta za gsm signal ali koliko se sjećam dobro je lovilo.

Sasha Dundovic

to vsk-c...@googlegroups.com
Pokriveno je i vise nego dobro, kako mapa kaze...ne bi trebalo biti 'rupa'...

2010/7/6 Goran <gnjura...@gmail.com>
coverage.jpg

Shajo

to VSK-CROATIA
Moš mislit!!! ipak je ovo Hr!!

On 6 srp, 16:52, Sasha Dundovic <sasha.dundo...@gmail.com> wrote:
> Pokriveno je i vise nego dobro, kako mapa kaze...ne bi trebalo biti
> 'rupa'...

>  coverage.jpg
> 91KPrikažiPreuzmi- Sakrij citirani tekst -
>
> - Prikaži citirani tekst -

Sasha Dundovic

to vsk-c...@googlegroups.com
Za svaki slucaj, mozda bi trebalo iskemijati kakvu paket-radio verziju preko VHF-a..:))))

2010/7/6 Shajo <robert....@ri.t-com.hr>
Da biste otkazali pretplatu na tu grupu, pošaljite poruku e-pošte na adresu vsk-croatia...@googlegroups.com.

Shajo

to VSK-CROATIA
Ma slažem se, ali govorimo o praćenju regata na kojima ima malo više
brodova. Pitam se kolika je cjelokupna investicija u taj sustav i tko
će to administrirati. Mislim da nema svrhe da sam sebi šalješ signal i
onda ga obrađuješ! E sad je pitanje tko je voljan investirati u stroj
koji to obrađuje tvoju rutu, tko će ga podesiti (refresh), tko će
standardizirati podatke, tko će primati podatke i kome ćeš plaćati za
obradu ........ Duga je lista.

On 6 srp, 16:26, Goran <gnjurac.m...@gmail.com> wrote:
> kada sam pričao sa tehničarom kaže da šalje preko gprs-a i da to troši
> jako malo prometa. kupiš t-mobile data karticu za 100kn i imaš za
> cijelu godinu.

Edi Bobic

to vsk-c...@googlegroups.com
Bok,
Vjerujem da najbolji odgovor može dati FUNCI i znam da je prosle godine radio Prvenstvo Države i da si imao vjetar,brzinu i kurs plovidbe u regatnom polju.Odlicno napravljeno

Date: Tue, 6 Jul 2010 11:14:33 -0400
Subject: Re: [vsk-croatia] Re: gps tracking
From: sasha.d...@gmail.com
To: vsk-c...@googlegroups.com

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection. Sign up now.

Goran

to vsk-c...@googlegroups.com
shajo, znam da je taj geotrag radio na principu ako izgubi gsm signal
onda čim ga dobije pošalje od zadnjeg što je slao. tako si samo na
trenutak izgubio u realtimeu pozicije (ili dulje ali se kasnije
pokažu). to je minus manje po meni.

Shajo

to VSK-CROATIA
Ma zao mi je sto jedan post nije sjeo gdje je trebao, ali mislim da je
poslan kao odgovor autoru, pa molim autora da ga posta u moje ime jer
taj tekst čisto sumnjam da mogu ponoviti:)

Funci

to VSK-CROATIA
Aj da se i ja javim,

Ja se bavim s tim, a dosadašnje uratke možete vidjeti na www.regate.com.hr
Ako nekog nešto više zanima neka me slobodno pita. Na stranici je
formular za konkretne upite, pa budite slobodni, bez ustručavanja.
A ako želite mogu vam i ovdje odgovoriti...

Hrvoje (Funci)