pozdrav iz hrvatske

Robert Simac

to VSK-CROATIA
Hej ekipa da se javim malo, jos uvijek iz Hrvatske, vec mi pomalo i
fali Utorak Cup, kad ce ta zima... salim se...

Danas sam imo cast upoznat jednog od virtualnih natjecatelja, uzivo,
naime IOM ekipa je imala regatu tu ispod, na opatijskom mulu, pa sam
upoznao Mr. Jelacica IOM35.

Isto tako me ugodno iznenadilo nadasve uljudno i pristojno sportsko
ozracje koje vlada tijekom regate, iako je u vise navrata bilo gusto
sto na startu sto na bovi. Mislim da bi se i mi virtualni mogli
ugledati na prave, barem na modelare...

Ako je netko u Opatiji nek se javi pa mozemo na kaficu/pivu...

Evo i video sa jednog od danasnjih startova:
http://www.youtube.com/watch?v=BYc1bOxHQNI

Pozdrav,

Propuh

Jelacic

to VSK-CROATIA
Vidio je on tu jos virtualnih ali nije ni znao :))

Funci

to VSK-CROATIA
Eee... bilo nas je... da sam znao naručio bi onu kapu za lanjsko 3.
mjesto :)

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
eh tko ce vas prepoznat sve virtualne...

Nego, hocemo mi veceras odjedrit jedan utorak cup, poslje utakmice,
2215.? Ja nemogu hostat sa laptopa ali bi rado odigrao jednu

--
Cronsult LLC
Data Recovery, Backup and Archiving Solutions

Mladen

to VSK-CROATIA
Mogu ja hostati večeras, host otvoren od 22.00, start u 22.15.

Lozinka kao i obično ...

Mladen

On Sep 7, 7:30 pm, Robert Simac <robert.si...@gmail.com> wrote:
> eh tko ce vas prepoznat sve virtualne...
>
> Nego, hocemo mi veceras odjedrit jedan utorak cup, poslje utakmice,
> 2215.?  Ja nemogu hostat sa laptopa ali bi rado odigrao jednu
>
> 1-202-670-CRON- Hide quoted text -

DANIJEL KRALJEV

to vsk-c...@googlegroups.com
Pozdrav Virtualcima cca 450nm S od Primoštena,Nydri,Levkas:)

2010/9/7 Funci <vidi...@yahoo.com>
--
[...]

Yachtmaster 500 gt

master....@gmail.com
danijel...@gmail.com
Mob:  +385912538457
Mob:  +385958689029
Skype:  danijel.kraljev1

Funci

to VSK-CROATIA
@Propuh: i na virtualu i u realnosti, uvijek vjeran broju CRO 71 :)
Baj d vej, sinoć sam gledao Michaela Moorea, film o zdravstvenom
osiguranju u USA, nadam se da te zdravlje dobro služi! :)

@Deny: Kad ćeš više doma?

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
2010/9/8 Funci <vidi...@yahoo.com>:

> @Propuh: i na virtualu i u realnosti, uvijek vjeran broju CRO 71 :)
> Baj d vej, sinoć sam gledao Michaela Moorea, film o zdravstvenom
> osiguranju u USA, nadam se da te zdravlje dobro služi! :)

Da, vidio sam taj film jos prije, impresivan je i prilicno istinit...
Nisam ga okusio jer sam od onih koji imaju/placaju osiguranje...
Na drugu stranu, bio sam ovih dana u posjeti hrvatskim bolnicama tako
da sam vidio i ovaj film ovdje, uzivo... pa mi se nekako tesko
odluciti koji je "bolji"...

> Da biste otkazali pretplatu na tu grupu, pošaljite poruku e-pošte na adresu vsk-croatia...@googlegroups.com.

> [...]

DANIJEL KRALJEV

to vsk-c...@googlegroups.com
Sad sam u djiti na potezu Krf,Kefalonia ,Zakintos do 06.10. pa ako vrime dozvoli 07.10.iz Krfa za Brindisi,pa 08.10.bi tribali biti u Frapi!
Vidimo se!

Hrvoje Petrović

to vsk-c...@googlegroups.com
Veceras u 22.00 mogu hostat utorak kup