Regata za sve članove VSK-CROATIA (na pravim brodovima)

Stibra

to VSK-CROATIA
Bok svima,

Kako je prošlo malo više od godine dana postojanja VSK-CROATIA i već
drugog Prvenstva Hrvatske u Virtual Skipperu, predlažem da se okupimo
u živo i odjedrimo regatu (sa puno plovova).
Možemo organizirati 3-4 Seascapea18, po trojica na brodu, ako se nas
prijavi više, onda se mijenjamo nakon svaka 2 plova.
Trošak po danu bi bio negdje oko 200 kn po osobi. Na sličan način smo
napravili Nautica Portal forum regatu i bilo je odlično.

Predložite termin za neki vikend.

Pozdrav,

Štibra

Jelacic

to VSK-CROATIA
meni se svida

Funci

to VSK-CROATIA
Zanimljiv prijedlog!
Mogli bi napraviti snimku i prebaciti je u moj flash program? Jako
povoljno... ;)

Kako bi dogovorili posade? Mozemo se medjusobno dogovoriti? Lokacija
bi bila Murter?
Moj prijedlog termina je da bude iza Zlarinske regate.

Stibra

to vsk-c...@googlegroups.com
Lokacija je Sukošan.

Što se posada tiče, ili slobodni dogovor ili izvlačenje :)

Goran

to vsk-c...@googlegroups.com
ajmo više s tim! da malo jedrimo za pravo.

Stibra

to vsk-c...@googlegroups.com
Ako ne napunim grupu za seminar, brodovi su slobodni za vikend 18-19.4.

2009/4/6 Goran <gnjura...@gmail.com>:
--
Štibra

e-mail: sti...@it.hr
___________________________________
Sailing blog: http://sailing.bloger.hr
Seascape18: http://www.seascape18.com
5o5 Croatia: http://www.int505.hr
Message has been deleted

GRINGO_ZD

to VSK-CROATIA
Evo malo slika sa nautica-forum regate, nešto su moje a nešto posuđene
Bilo je....... ma neopisivo
Vrlo vjerovatno sam jedan od kandidata...
Leo

On 6 tra, 11:00, Stibra <rstib...@gmail.com> wrote:
> Ako ne napunim grupu za seminar, brodovi su slobodni za vikend 18-19.4.

GRINGO_ZD

to VSK-CROATIA

Stibra

to VSK-CROATIA
Prva "prava" regata VSK-CROATIA će se održati za vikend 18-19.4. u
Sukošanu na Seascape18 jedrilicama.
Na raspolaganju su nam 3 broda, dakle 9 ljudi max (da bude idealno
jedrenje).
Regata starta u 11 sati!
Sudjelovanje na regati je 250 kn dnevno (uključuje rentanje brodova i
bove) po osobi.

Spavanje možemo srediti za 75-100 kn dnevno (ovisno o smještaju i
doručku).

Prijave:
http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=cGNqZkpLM3dzUTVVZEN0V21xdXlVY3c6MA..

Dag Šola Oršić

to vsk-c...@googlegroups.com
Ne znam da li sam clan samo prijavom na grupu, ali rado bih zajedrio u
Sukosanu.
Pozdrav Dag

Stibra

to VSK-CROATIA
Ako si član ove grupe i jedriš u VSK, onda možeš doći na regatu
naravno!

Za sad nas dolazi 5-6 sigurnih, ali svi se morate prijaviti na prije
navedenom obrascu, evo još jednom linka:
http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=cGNqZkpLM3dzUTVVZEN0V21xdXlVY3c6MA..

Bitno je da se prijavite do utorka ujutro, jer postoji upit za brodove
za match race trening.

Pozdrav,

Štibra
> Prijave:http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=cGNqZkpLM3dzUTVVZEN0V...
> Y3c6MA..- Sakrij citirani tekst -
>
> - Prikaži citirani tekst -

GRINGO_ZD

to VSK-CROATIA
Bilo bi dobro da negdje vidimo stanje prijava
Leo

On 12 Apr, 20:04, Stibra <rstib...@gmail.com> wrote:
> [...]
> naravno!
>
> Za sad nas dolazi 5-6 sigurnih, ali svi se morate prijaviti na prije

Stibra

to vsk-c...@googlegroups.com
Za sad prijavljeni slijedeći:
Hrvoje Petrović
Drazen Petrović
Ratko Štibrić
Nina Popovac
Leonard Kvarantan
Željko Jura

Čekamo na prijave slijedećih:
Jere i Andreja
Dag
Gnjurac
Funci
Zvonko

Imamo još dosta ljudi izvan VSK-CROATIA koji se zanimaju za taj vikend
... tako da ćemo lako popuniti sve brodove.

Ako nas se prijavi više od 9, onda možemo mijenjati timove na
brodovima i voditi rezultate, što i nije tako loše, jer će nekima biti
možda previše 10-tak plovova dnevno.

Pozdrav,

Štibra

x y

to vsk-c...@googlegroups.com

Sorry... ja necu...
U organizaciji sam DP za Optimiste, a DP zavrsava u nedjelju!

metka

to VSK-CROATIA
e- bok dečki- mene nema taj vikend...
u stvari- ako ide neko iz zagreba u subotu rano ujutro, ja bi mogao-
lp A/m

Željko Jura

to vsk-c...@googlegroups.com
Pozdrav

Ja idem u subotu u jutro, pa ako neko još ide iz zagreba javite se da se dogovorimo.

Željko

Jelacic

to VSK-CROATIA
Ja nemogu, sorry

On 13 tra, 22:45, Stibra <rstib...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Ako nas se prijavi više od 9, onda možemo mijenjati timove na
> brodovima i voditi rezultate, što i nije tako loše, jer će nekima biti

Stibra

to VSK-CROATIA
Lista prijavljenih:

Hrvoje Petrović
Drazen Petrović
Ratko Štibrić
Nina Popovac
Leonard Kvarantan
Željko Jura
Jere Bobic
Andreja Topolovec

Stibra

to VSK-CROATIA
Samo male upute oko organizacije regate:

- mjesto okupljanja: pizzerija Joso kod ulaza u marinu u Sukošanu
- vrijeme okupljanja: 10 sati ujutro u subotu, kava, burek,
dogovaranje timova i prebacivanje na brodove (nemojte kasniti, jer
treba dići jedra i isploviti, priviknuti se na brod)
- start jedrenja (ako će biti vjetra): 11 sati
- kurs: jednostavni štapovi, bova od orce, spreader bova i gate na
krmi (već ste navikli u VSK regatama)
- planirano 10-tak plovova dnevno, treba uzeti sendviče i cugu na
brodove, jer nema povratka na obalu do 17 sati (možda i kasnije)
- oprema za jedrenje: klasično kao za krstaše (prognoza je jugo)

Bilo bi dobro ponijeti fotaće i kamere, da napravimo dobar izvještaj
za ostatak ekipe :)

Štibra

metka

to VSK-CROATIA
žao mi je, ne ide ovaj vikend...
šmrc!
p A/m

Stibra

to VSK-CROATIA

Samo update oko prijavljenih:

Hrvoje Petrović
Drazen Petrović
Ratko Štibrić
Nina Popovac
Leonard Kvarantan
Željko Jura
Jere Bobic
Andreja Topolovec
Ana Kostadina (samo subota) - Seascape junkie
Damir Jukić (samo subota) - Seascape junkie

Dakle, u subotu na jednom brodu jedre četvero, a u nedjelju za jedan
brod imamo jednog lokalca, tak da smo puni opet.

Pozdrav,

Štibra

Stibra

to VSK-CROATIA
Dolazi nam još jedna cura u nedjelju vjerojatno :) Girl power na
kormilima u nedjelju :)

Ana

to VSK-CROATIA
hahah kvragu, tjeraš me da ostanem....

Stibra

to VSK-CROATIA
Oni koji su propustili vikend, mogu izvještaje pratiti na forumu:
http://www.nautica-portal.com/forum/index.php?topic=931.msg8188#new

I može im biti žao za propušteno ludo glisiranje jučer kasno popodne,
bilo nas je 5 na brodu, na trenutke smo išli 15-tak čvorova :)

Ovo ćemo ponoviti, pogotovo kad će na raspolaganju biti 5-6 jedrilica!

Pozdrav,

Štibra

GRINGO_ZD

to VSK-CROATIA