Utorak

Mate Turcinov

Jun 21, 2011, 12:17:32 PM6/21/11
to vsk-c...@googlegroups.com
Bog svima,

vec duze nisam bio online, da li se jos utorkom jedri?

Pozdrav,
Mate

Stibra

to vsk-c...@googlegroups.com
Nažalost ne, ja odjedrim YVS regate ako sam ujutro doma, negdje oko 10:30-11 sati počinju.

Mogli bi ovaj utorak malo obnoviti tradiciju :)

2011/6/21 Mate Turcinov <mate.t...@googlemail.com>

--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "VSK-CROATIA" kao jednu od Google Grupa.
Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu vsk-c...@googlegroups.com.

--
Štibra

e-mail: sti...@it.hr
___________________________________
Sailing blog: http://sailing.bloger.hr
Seascape Sailing Center: http://www.seascape.hr
5o5 Croatia: http://www.int505.hr

Hrvoje Petrović

Jul 5, 2011, 6:05:54 PM7/5/11
to vsk-c...@googlegroups.com
Pozz svima

Imam u zadnej vrijem problem da mi je grafika skroz u banani u vsk
probao updetat i drivere i direct x ali nista , i reinstalirat igru
Sve izgleda kao d a je na najmanjim postavkama
Tona drugih igrica radi be zproblema samo vsk izgleda razmazano
Ima ko kakvu ideju Pozz