Regata Utorkom, Rezultati

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
VSK-CRO Mjesni Odbor New Jersey si je dao truda i obradio jucerasnju
regatu u Sailwawe programu.
Rezultati attached. Cestitke pobjedniku i hvala svima na odazivu.
RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to VSK-CROATIA
7/7 smo odjedrili jednu trku, po umjerenom sjevernom vjetru vrlo
promjenjiva smjera, uz moto "malo nas je al smo jaki".
Nesluzbeni rezultati:
1. Propuh, 2. Funci, 3. Cro957, 4. Lovran
Walter se pridruzio pred kraj u komentatorskoj lozi.

Vidimo se drugi utorak nadam se u vecem broju.

Funci

to VSK-CROATIA
Posljednju regatu sinoć (14.7.) nisam mogao ući jer nemam RC44, pa se
ispričavam na odlasku bez pozdrava...

Robert Simac

to VSK-CROATIA
Apologiez for Funci, moja grijeska, drugi put ce bit sve standard
boats...

Jucerasnji odaziv je bio vise nego dobar za ove ljetne dane, skupilo
nas se cak 6, medjunarodnog karaktera.
Rezultati:

Race 1:
1.Funci, 2.Propuh, 3.Mladen, 4.Tonci(DNF)

Race 2:
1.Propuh, 2.Hrvoje, 3.Mladen, 4.Tonci, 5.Funci

Race 3:
1.Metka, 2.Mladen, 3.Propuh, 4.Hrvoje, 5.Funci

Race 4:
1.Mladen, 2.Propuh, 3.Metka, 4.Cromix, 5.Hrvoje(DNF), 6.Tonci(DNF)

Vidimo se drugi utorak

Propuh

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Evo updatiranih rezultata nase Tuesday serije ovog ljeta, barem koliko
ja pratim.
Za scoring sam odabrao da se 50% utrka odbacuje posto smo rastrkani po ljetu.
Sebe nisam racunao u scoring jel imam prednost domaceg terena pa sam
uvijek prisutan i nemam nijedan dnc.
RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Tuesday Series, updated rezultati nakon 5 utrka prosli utorak.
Jos uvijek svi imaju shansu napredovat zbog velikog odbacivanja od 50%.
Vidimo se veceras.

2009/7/29 Robert Simac <robert...@gmail.com>:

RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Rezultati nakon jucerasnje utrke, slab odaziv, vecinom dijaspora...

2009/8/11 Robert Simac <robert...@gmail.com>:

RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Updatirani rezultati nakon danasnjih 3 utrka. Malo vec odaziv ovaj
put, ukupno 6 brodova, jos uvijek svi imaju shanse osvojiti vrijedne
nagrade :)...
RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Rezultati poslje danasnjih 3 utrke

2009/8/18 Robert Simac <robert...@gmail.com>:

RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Hvala na masovnom odazivu danas. Updatirani rezultati u privitku,
borba za medalje je napeta, jos uvijek nista nije odluceno...
RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Rezultati nakon danasnje utrke u attachmentu. Funci se popeo na
2.mjesto prestigavsi Metku (DNS). Na celu i dalje Mladen. Napeto...
RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Rezultati nakon jucerasnjih 3 utrke:

2009/9/15 Robert Simac <robert...@gmail.com>:

RegataUtorkom.htm

Stibra

to VSK-CROATIA
Ima večeras regata?

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Nakon krace pauze, nasa Tuesday Series se nastavlja, ovaj puta u nesto
vecem broju, sa par novih brodova.
Rezultati nakon jucerasnjih 4 utrke prilozeni. Lovran je izbio na 4.mjesto.
RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Hvala svima na zaista brojnom odazivu jucer, u jednom trenutku nas se
skupilo cak 15!
Rezultati prilozeni, vodeca tri mjesta su ostala nepromijenjena,
Mladen u (nedostiznom?) vodstvu, slijedi Funci, a Metka mu se pomalo
priblizava...
Vidimo se slijedeci utorak
RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Jos jedna brojna regata, vidi se da je zahladilo vani. Poredak prve
trojice je ostao nepromijenjen. Hrvoje (VSKCRO 1111) se uspeo za dva
mjesta (!), sa 7. na 5.

Ja slijedeca 2 utorka necu moci hostati, tako da vrlo vjerojatno ce
zakljucna regata Tuesday Serije Utorkom za 2009 bit Dec 8.

Do tada pozdrav

RegataUtorkom.htm

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
Najzad, finalni rezultati Tuesday Serije Utorkom za sezonu 2009!
-------------
1. Mladen
2. Funci
3. Metka
-------------
4. Lovran
5. Hrvoje
6. Lucy In The Sky SLO
7. Blue Wawe CRO
8. Cromix
9. Stibra
10. Nixi Cro
----
....kompletni rezultati u attachmentu

Cestitke svima na sudjelovanju i nadam se da cemo nastavit i iduce godine.

Pobjednicka trojka neka mi posalje email sa postanskom adresom i
velicinom majice (S/M/L/XL/XXL). Nagrade ce biti poslate postom.

Propuh
RegataUtorkom.htm

Hrvoje Petrović

to vsk-c...@googlegroups.com
SVAKA CAST EKIPA
cestitke prvoj četvorci na redovitim nastupima i dobrom jedrenju
Lucy kakva mi je krma  ???????????????????????

2009/12/15 Robert Simac <robert...@gmail.com>

--

Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "VSK-CROATIA" kao jednu od Google Grupa.
Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu vsk-c...@googlegroups.com.

343.gif

Hrvoje Petrović

to vsk-c...@googlegroups.com
E jos sama jedna stvar
Ovo cemo imat i sljedece godine a milsim da cu smislit neki drugi nacin bodovanja
imam vec neke ideje ali vise uskoro

Robert

to VSK-CROATIA
Hvala na (malom) odazivu u prvoj regati nase 2010 serije utorkom.

Rezultati:

http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

Vidimo se drugi utorak.

Propuh

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati nakon danasnjih 3 utrke, hvala na velikom odazivu!

http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

Walter BiH

to VSK-CROATIA
Malo su mi nejasni ovi tvoji rezultati sinocnje regate ili ja ne
kuzim. U prilogu rezultati sa VSK resultsa:

1. Plov:

1,920064,metka,metka
2,923181,mladen,$0cfMladen$999[$ffeVSK$999-$f00CRO$999]$fc6777
3,926105,walter-bih,$i$fffWalter $00f B$fffi$ff0H
4,931217,tonko1,tonko1
5,932059,lovran,$t$FF0l$00Fo$FF0v$00Fr$FF0a$00Fn
6,955905,deny08,denyCRO908
7,957013,matecroklepac,mate-[cro]-klepac
8,957450,propuh,Propuh [vsk-cro-901]
9,976965,funci,Funci [IOM CRO-71]
10,1013302,goran_zadar,goran_zadar
11,-1,mi.,mi. cro 80

2. Plov:

1,1464920,funci,Funci [IOM CRO-71]
2,1470804,walter-bih,$i$fffWalter $00f B$fffi$ff0H
3,1472478,metka,metka
4,1481714,mi.,mi. cro 80
5,1494912,tonko1,tonko1
6,1509423,propuh,Propuh [vsk-cro-901]
7,1520817,deny08,denyCRO908
8,1524190,matecroklepac,mate-[cro]-klepac
9,1530056,mladen,$0cfMladen$999[$ffeVSK$999-$f00CRO$999]$fc6777
10,DNF,goran_zadar,goran_zadar
11,DNF,lovran,$t$FF0l$00Fo$FF0v$00Fr$FF0a$00Fn
12,-1,iomdubrovnik,$09fBlueWave/$600vskCRO

i 3 Plov:

1,1322287,metka,metka
2,1325901,tonko1,tonko1
3,1326997,goran_zadar,goran_zadar
4,1335806,funci,Funci [IOM CRO-71]
5,1364407,mladen,$0cfMladen$999[$ffeVSK$999-$f00CRO$999]$fc6777
6,1367385,mi.,mi. cro 80
7,1368087,propuh,Propuh [vsk-cro-901]
8,1369891,matecroklepac,mate-[cro]-klepac
9,1374168,iomdubrovnik,$09fBlueWave/$600vskCRO
10,1377564,walter-bih,$i$fffWalter $00f B$fffi$ff0H
11,1392287,lovran,$t$FF0l$00Fo$FF0v$00Fr$FF0a$00Fn
12,1395950,deny08,denyCRO908

Pozdrav,
Walter

Robert

to VSK-CROATIA
Hvala na odazivu danas, rezultati su dostupni na:
http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm
(bilo bi mi lakse da netko ovo stavi na naslovnu stranicu grupe)

Metoda bodovanja je High Point ili u prijevodu pobjednik dobije
onoliko bodova koliko je brodova startalo. Time se nagradjuju
pobjednici masovnijih regata.

Mate Turcinov

to vsk-c...@googlegroups.com
Bas mi je zao sta nisan moga sinoc, drugi utorak san sigurno IN!

Mate Klepac

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati nakon danasnje masovne regate:
http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

Sa 2. i 3. mjestom, Noxxx_CCRO498 se probio na 2.mjesto, Stibra na 4.
etc...
Postaje interesantno...

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati nakon danasnje napete tri utrke...

http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

Ponovno izmjene u poretku, svakim tjednom postaje sve napetije i
neizvjesnike...

Ako netko zeli hostat drugi utorak, bilo bi najbolje da utorak ujutro
objavi u newsgroupi ovdje, pa da znamo svi tko serva.

Ako nitko ne objavi onda cu ja kao i inace.

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati nakon danasnje tri utrke:

http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

Hvala svima na odazivu i fair playu!

Robert

to VSK-CROATIA
Resultati nakon danasnjih utrka:

http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

Noxx u vodstvu, iza njega napeto...

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati nakon danasnjih dviju utrka:
http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

Hrvoje mozes li mi poslati rezultat trece utrke ako ste je zavrsili?

Tks

Propuh

Mate Turcinov

to vsk-c...@googlegroups.com
Imam osobno misljenje da onakve diskusije od jucer u vezi mapa koje su bile postavljene nisu stvarno potrebne ;), ometaju igru jer se ne vide trenutne poruke od drugih igraca koji mozda dizu protest ili traze cancel - molim pojedinci bez uvrede :))
Hvala Propuhu za hostanje!!
Ako netko drugi zeli Utorkom hostati, neka se javi pa ce onda taj imati pravo odabira staza! Kako god ispadne, na kraju svi igraci imaju jednake uvjete, tko je spretniji ce se bolje snacji, pa ne mogu valjda uvijek isti stalno pobjedjivati ;)

Moj je prijedlog da mozda svaki tjedan drugi igrac postavlja mape za Utorak te ih objavljuje na grupi, barem nam svima ne fali mapa ;). Tako ce host moci njih staviti i svima opet jednako, bez obzira da li Propuh hosta ili netko drugi,

Pozdrav
Mate

2010/3/10 Robert <robert...@gmail.com>
--
[...]

Bachelor of Engineering für Seeverkehr

Faberstrasse 19
20257 Hamburg
Germany

Phone: +49 (0)40-23517919
Handy: +49 (0)163-6386520
mail: mate.t...@googlemail.com

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati nakon jucerasnjih 3 utrke. Tks Mladen na rezultatima...
http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

Re prijedlog od Mate, mozda bi mogli da onaj ko hosta odmah loada
stajaznam 20 polja, najboljih sta ima ili sta je uzeo sa nase grupe, i
onda u prestartu da lijepo glasujemo/vote jesmo li za to polje ili
ajde host klikni next race pa da vidimo kakva je slijedeca i tako dok
se ne slozimo.

Mozemo se dogovorit koji postotak bi prevagnuo za, 50% ili 2/3 (66.6%)
ili 3/4 (75%) prisutnih. Meni se cini da ako je 2/3 za, nek trka ide.
Al mozemo i o ovom glasovati, lol.

To bi onda vjerojatno bilo ok, a i relativno kratko bi trajalo jel
ionako par puta restartamo.

Mate Turcinov

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati nakon danasnje tri utrke

http://results.sailwave.com/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

ljuta i neizvjesna bitka se nastavlja

hvala svima na odazivu i na fair playu

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati nakon danasnjih utrka (od sad hostani na nasem siteu,
sailwawe je dosta nepouzdan za ovako vrijedne tabele:)

http://groups.google.com/group/vsk-croatia/web/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

I dalje napeto i neizvjesno!

Stibra

to VSK-CROATIA
tko hosta večeras?

On 24 ožu, 00:55, Robert <robert.si...@gmail.com> wrote:
> Rezultati nakon danasnjih utrka (od sad hostani na nasem siteu,
> sailwawe je dosta nepouzdan za ovako vrijedne tabele:)
>

> http://groups.google.com/group/vsk-croatia/web/VSK-CRO-2010-Tuesday-S...

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati uploadani na naslovnicu.
Noxxx se sve vise cini nedostiznim na celu, ali sve ostalo je i dalje
napeto.
Hvala na masovnom odazivu. Vidimo se drugi utorak...

Robert

to VSK-CROATIA
Hvala danas na masovnom odazivu i novim skiperima.
Rezultati na naslovnici.

Robert

to VSK-CROATIA
Utorak Kup trenutni rezultati uploadani na naslovnicu
http://groups.google.com/group/vsk-croatia/web/VSK-CRO-2010-Tuesday-Series.htm

Ljuta bitka za 4. mjesto...

JK Zvir

to VSK-CROATIA
Molim da mi netko ovdje napise kako mogu priloziti neke slike sa 1
utrke zadnjeg utorak kupa samo kako bih ukazao na nevjerovatno
nepoštenje pojedinih igraca...(bumbar)

On 13 svi, 16:14, Robert <robert.si...@gmail.com> wrote:
> Utorak Kup trenutni rezultati uploadani na naslovnicuhttp://groups.google.com/group/vsk-croatia/web/VSK-CRO-2010-Tuesday-S...

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
searchaj malo po stranim forumima, mozda ima i na nasem, ja znam da mi
je trebalo jedno pol ure zadnji put da skuzim kad smo ono diskutirali
oko 18.2 rulesa, al sam eto vec zaboravio tocno kako...
samo se sjecam kad nis ne pomaze, negdje u replayu stisnes ctrl+ptrscn
pa napravis copy/paste ekrana u windows paint program pa tamo
zaokruzis prekrsaj ili vec sta oces i save as jpg...

JK Zvir

to vsk-c...@googlegroups.com
dali je sad to vec kasno posto nemam replay?!  ili....

Hrvoje Petrović

to vsk-c...@googlegroups.com
Ce bit kaj danas ????

Hrvoje Petrović

to vsk-c...@googlegroups.com
ja otvorio server pa dojdite ak stignete

Robert

to VSK-CROATIA
Rezultati utorak kupa uploadani na naslovnicu grupe.
Ljute bitke na vise levela, solidni redovni vs superstars neredovni,
juniori vs seniori, Hrvatska vs Slovenija vs BiH, drama na svim
razinama, guzva u sredini tablice, vuvuzele, vec smo odvozili 67(!)
utrka, a tek smo na pola godine...
Vidimo se drugi utorak!