Utorak kup

Robert Simac

to VSK-CROATIA
nadam se da je vrijeme u hr dovoljno ruzno da se nadjemo veceras na utorak kupu.
2200 as usual.

Rizlakis

to VSK-CROATIA
Dalmacija jugo kisica - nigdi nikog

Mate Turcinov

to vsk-c...@googlegroups.com
Nisan dugo igra VSK, i sad kad san se proba logirati pise mi: ladder
disabled, you wont be able to play in official mode.

Da li netko zna sto je ovo?

--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "VSK-CROATIA" kao jednu
od Google Grupa.

Robert Simac

to vsk-c...@googlegroups.com
ha probaj restartat igru neznam bolji savjet

2010/10/5 Mate Turcinov <mate.t...@googlemail.com>:

--
Cronsult LLC
Data Recovery, Backup and Archiving Solutions

Mate Turcinov

to vsk-c...@googlegroups.com
Proba vec 3 puta - nece
Isa san vidit da li mi je sifra u redu, I u advanced vidim samo nickname,
nema nigdi prostora za sifru! Nesto se poremetilo, a neman pojma kako to
vratiti

Edi Bobic

to vsk-c...@googlegroups.com
Nediraj nista sutra ce ti raditi.Meni je tako bilo prije 2 mjeseca.Meskidaj ponovno i nediraj postavke

Mate Turcinov

to vsk-c...@googlegroups.com

He he . . . kasno, vec san sve izbrisa i ponovno downloadam igricu J