utorak

Robert Simac

to VSK-CROATIA
neka netko drugi hosta, ja nemogu

Robert Simac

to VSK-CROATIA
evo dospio server otvoren lozinka Vis

2011/1/4 Robert Simac <robert...@gmail.com>:

Stibra

to VSK-CROATIA
Da li je netko večeras raspoložen za team race u RC44?
Recimo u 20:30?

Pozdrav,

Štibra

On 4 sij, 22:02, Robert Simac <robert.si...@gmail.com> wrote:
> evo dospio server otvoren lozinka Vis

> - Prikaži citirani tekst -

Stibra

to VSK-CROATIA
Bilo bi dobro registrirati se na http://www.itbyc.org/vtc/rpc.php kako
bi automatski slagali parove :)
Mada nije obavezno, dođite samo ovako. Hostam od 20:30, password: Vis

Stibra

to VSK-CROATIA
Hoćemo večeras bacit neku regatu? Sad mogu pouzdano hostati za 20-tak
igrača!

JK PULENAT

to vsk-c...@googlegroups.com

--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "VSK-CROATIA" kao jednu od Google Grupa.
Za objavljivanje u toj grupi pošaljite poruku e-pošte na adresu vsk-c...@googlegroups.com.

vrlo rado. pretpostavljam da trka imaš dovoljno. ukoliko želiš, ja ti imam, i stavljam na raspolaganje svojih 100-tinjak staza.. lako ih pošaljem mejlom, 2-3kb je svaka.piece of cake.
ja sam primjetio da dosta više bodova po trci ostvarujemo svi zajedno kada u postavkama mape stavim osim WIN RACE i DO NOT RECEIVE PENALTY (ne i DO NOT INFLICT PENALTY)
našao sam logaritam koji obrađuje dodijelu bodova, no nisam skontao puno zašto je tomu tako. radio sam pokuse, pa sam vrtio identične staze jednu za drugom, samo sa tom -do not receive penalty - postavkom, i bez nje. razlika drastična.

ja sam upogonio friendslistu i blacklistu. ako trebaš know how, reci. dječja igra za postavit. a kada radi sa listama, server ti automatski dobije  plavu točku pored servera, te je smješten na vrh popisa. vrijedi truda. server se odmah popuni, a i kad je pun, igrači sa friendsliste mogu ući, bar kao spectatori. moja friendslist ima oko 60-70 igrača; prvo sam stavio 15-20 naših igrača (i ti si naravno među njima), a onda i obrađujem podatke sa servera o posjetiteljima. svi igrači iz prvih 300, sa više od 4 završene trke, automatski ulaze u friendslistu. naravno ako nisu imali previše protesta

ne dajem kickove. samo banove. svaki igarč koji dobije 3 bana akumulirano dobija svoje mjesto na blacklisti. uz manual penale te strogu primjenu house rulsa, dobio sam odličanu posjećenost igrača iz prvih 200, te prosjek od 2 penala po utrci. i dobio ono što mi je falilo dok sam posjećivao tuđe server - jedriti u miru, sa što manje idiota oko sebe.
isto tako, bilo kakva pomoć koju trebaš sa autohotkey-em, opet samo reci. ni to nije komplicirano. naravno, ukoliko si to sve već riješio, onda se vidimo večeras  kod regatnog na startu
:-))
pozzz

Stibra

to vsk-c...@googlegroups.com
Bok,

Sorry, ne hostam javne regate više, samo privatne klupske regate i natjecanja. Trebali bi napraviti opet neku VSK-CROATIA regatu, da nas bude bar 20-tak.

Ne znam zašto se zamaraš oko bodova na VSK, to nikad nije imalo smisla. Umjesto skupljanja bodova, prijavi se na neko organizirano prvenstvo, tipa IDM, VSK-NORDIC, VSK-FUN. VSK-AUS VSK-MATCH, ITBYC i slično, tamo se jedre kvalitetne regate, nema previše padobranaca.
Danas praktično na javnim regatama jedri manje od 10% top igrača.

Pozdrav,

Štibra

2011/3/9 JK PULENAT <jk.pu...@gmail.com>

--