ОСТАННЯ ВІДПОВІДЬ ГОЛОВИ РАДИ ГО "РАДІОКЛУБ ВЕТЕРАН" МИКОЛИ ЖЕЛЄЗНЯКА UT4IV НА СКИГЛЕННЯ В. МАРЦЕНЮКА UT8NV

us8...@uarl.in.ua

to vrl-...@googlegroups.com, uar...@yahoogroups.com
ОСТАННЯ ВІДПОВІДЬ ГОЛОВИ РАДИ ГО "РАДІОКЛУБ ВЕТЕРАН" МИКОЛИ ЖЕЛЄЗНЯКА UT4IV НА СКИГЛЕННЯ В. МАРЦЕНЮКА UT8NV
https://antivrl.blogspot.com/2019/03/ut4iv-ut8nv.html

(Перед тим, як будете читати відповідь, хочу задати пану Марценюку запитання.
Пане Марценюк! Скажіть, будь ласка, чи є в українській мові слово ВОЛНА??? Чи вважаєте Ви, що стара назва клубу це архаїка від совка?) Оце і є та крапка над "і", яка повинна поставити Вас на місце
І ще одне. Перестаньте скиглити та згадувати щось про Український ветеранський "Радіоклуб ВЕТЕРАН". Краще займіться ВРЛ, у якої нема майбутнього в апріорі.
73! РР
Шановні радіоаматори.
Вважаю своїм обов’язком проіформувати Вас про події останніх днів.
Вчора відбулася телефонна розмова з Яковлевим В. М. UR3GI,
членом Ради Громадської Організації «Радіоклуб Ветеран», в якій він повідомив, що йому телефонують радіоаматори і прохають відновити працю радіоклубу «Волна».

Сьогодні Марценюк В. П., також член Ради нашого радіоклубу, розіслав 2 електронні листи багатьом радіоаматорам.
В першому листі він запрошує прийняти участь у «круглому столі» радіоклубу «Волна».
У другому листі він піддає критиці діяльність Ради «Радіоклуб Ветеран» і заявляє про вихід із складу Ради клубу.
Я нагадаю, що від конференції, на якій відбулася «ротація» Ради радіоклубу «Волна», пройшло 15 днів, а від реєстрації Громадської Організації «Радіоклуб Ветеран» пройшло 10 днів.
Я рахую, що це сплановані провокаційні дії, цілі яких нашкодити новій організації.
Я хочу нагадати всім і Марценюку також, що при реєстрації «Радіоклуб Ветеран», були включені до Реєстру, як засновники, 3 радіоаматори.
Це Голова Ради, його замісник і член Ради, які автоматично увійшли в Раду «Ветеран».

В Статуті прописано зміни по вступу в радіоклуб, вік не менше 40 років, та стаж праці в ефірі не менше 20 років. Крім того, реєстрація в Міністерстві Юстиції, це не «хотелки» Марценюка, а конкретні юридичні кроки чинного законодавства.

Всі його пропозиції були просто відкинуті.
Чомусь Яковлев і юридично «підкований» Марценюк за 20 років так і не спромоглися зареєструвати радіоклуб, та налагодити працю в радіоклубі, а «палки в колеса» - будь ласка.

Я думаю, що радіоаматори змінять своє відношення до нього, та його газети. Я сьогодні відмовився отримувати його газету і буду запрошувати своїх друзів, та членів радіоклубів це зробити. Палки бувають з двома кінцями.
Вони організували перереєстрацію радіоклубу «Волна» зі зміною членських номерів. Записалося 60-70 чоловік, а решту планували просто видалити із списку. Але наші дії порушили їхні плани по знищенню радіоклубу «Волна».

На цей час подали заяви в «Радіоклуб Ветеран» 191 радіоаматор. Це радіоаматори з Чехії, Англії, з Львівської обл.,Київської обл., Запорізької обл., Дніпропетровської обл., та інших областей. А значна більшість,160 чоловік, це ветерани Громадської Організації «Радіоклуб Евріка», яких я знаю 22 роки і яким я дав путівку в радіоспорт. Вони і я маємо на це всі права.
Цих людей підтримали всі члени Ради, окрім Яковлева і Марценюка.
Всі списки зараз опрацьовуються в іншому форматі і будуть у вільному доступі.

Щодо Заяв про вихід Яковлева и Марценюка із членів Ради «Радіоклуб Ветеран», ми найближчим часом задовольнимо їх прохання. Члени Ради повинні працювати, а не заважати. Було великою помилкою їх обрання. А на помилках вчаться.
Я запрошую до праці в Раді клубу енергійних і ділових радіоаматорів з інших областей. Пропозиції будуть розглянуті.

03 квітня 2019 року о 7.00 годині ранку на частоті 3627 кгц. відбудеться «круглий стіл», та збори членів Громадської Організації «Радіоклуб Ветеран».
Члени радіоклубу «Волна» автоматично увійшли в новий радіоклуб зі своїми старими номерами.

З повагою до всіх радіоаматорів,
Голова Ради «Радіоклуб Ветеран» Желєзняк Микола Григорович, UT4IV