UR5WD Іван Доскоч завалив роботу ГС ВРЛ

1 view

us8...@uarl.in.ua

to vrl-...@googlegroups.com
UR5WD Іван Доскоч завалив роботу ГС ВРЛ
http://antivrl.blogspot.com/2019/01/ur5wd.html

Як нещодавно казав Зєдьдін, "мета була добра, а результати виявились ганебні".
На конференції ГС ВРЛ в Києві 8 грудня 2018 року визначили відповідального за незадовільний стан справ в ГС ВРЛ. Тобто призначили цапа-відбувайла. Ним виявився Іван Доскоч UR5WD. Якби не такий негідник як Доскоч, звичайно, все було б інакше... Ні у кого з присутніх на конференції не виникло жодного сумніву з цього приводу...
Фрагмент протоколу конференції.

Уся сторінка протоколу
http://vrl.org.ua/attachments/article/480/16%20009.jpg

Протокол №2 конференції ГС ВРЛ, 8 грудня 2018 р. за виключенням деяких сторінок знаходиться на офіційному сайті https://vrl.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=480:protokol-2-konferentsii-hs-vrl-8-hrudnia-2018-r&catid=46:potochni-dokumenty-lihy&Itemid=1182

Doskoch Ivan

to vrl-...@googlegroups.com
Яким боком я до спортивного комітету???

Якого комітету???  Того що не починав діяти за Бориса Самарцева?

ГС ВРЛ  не займається спортом!   До чого тут Ігнатов?

З  ЛРУ мене   "виключили"   пяні губеньки та та їх посіпаки,  і  ГО ЛРУ   до спорту має відношення як я до папи Римського!

НЕМАЄ   В УКРАЇНІ  СПОРТИВНОЇ  ОРГАНІЗАЦІЇ   ЩОБ  ЗАЙМАЛАСЯ  РАДІО!!!   ( відповідно до Закону України про фізичну культуру та СПОРТ!)

ГО ЛРУ   виконує делеговані функції щодо організації спортивних заходів  які проводить Мінмолодьспорт, і як би Ігнатов не розпинався,   він до спорту має таке саме відношення як і до папи Римського!   Хворі амбіції та організаційна імпотентність!

Якби не мої друзі ,що займаються "лисами"  я вже б давно похоронив  ті делеговані повноваження ГО ЛРУ!  Які в суті своїй є протиправними і такими що суперечать діючому чинному законодавству України.  Знищити не важко, але що далі?  Де ті активісти фанати що візьмуться за створення Федерації з радіоспорту?   Кому це потрібно? Хто хоче цим займатися? Добре хоч ГО ЛРУ  як не як,  а не відріклися радіоспорту.

Най би той Ігнатов і зайнявся , якщо вже такий активіст "спіртсмен"!  Хай би створив Всеукраїнську Федерацію з радіоспорту, показав нам усім як потрібно працювати на благо  спортсменів  радистів!  Щось у себе на батьківщині не спромігся щось створити, приплентався в ГС ВРЛ, де взагалі спортом не займаються!

хай попросить,  я йому  позичу,   щоб ознайомився ,  Статут  Львівської  обласної Федерації з радіоспорту. Ми це зробили , і свої змагання проводимо ЗАКОННО,  відповідно до норм Українського законодавства.

12 января 2019, 15:41:48, от <us8...@uarl.in.ua>:

--
Вы получили это сообщение, поскольку подписаны на группу "vrl-forum".
Чтобы отменить подписку на эту группу и больше не получать от нее сообщения, отправьте письмо на электронный адрес vrl-forum+...@googlegroups.com.

З повагою
Іван Доскоч
73 UR5WD (UT5W in VHF contests)