9 ronden Zwitsers à 3 min +2 sec increment

1 Aufruf
Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Richard Philips

ungelesen,
03.04.2020, 03:11:3203.04.20
an Volwassen Schakers te Landegem

Van onze secretaris: (ik heb wel de tijdsaanduiding aangepast)

Beste vrienden,
Vrijdag 3 april  zetten wij de traditie voort met een nieuw internettoernooi.
We kozen deze keer voor een Zwitsers toernooi, 9 ronden à 3 min +2 sec increment.
Hierna vinden jullie de link:
https://www.chess.com/live#t=1176218

Probeer NU al of de link werkt en of je het toernooi ziet verschijnen.
Wacht aub niet tot de laatste moment om dat uit te testen!

Voor de volledigheid voeg ik in bijlage nog eens de instructies om een VSL toernooi te spelen op Chess.com

Noteer dat het toernooi pas plaats vindt vanaf 10 deelnemers!

Ronny

Tot vanavond!

Richard

Allen antworten