Onze (afgebroken) schaakpartij!

Richard Philips

to Volwassen Schakers te Landegem
Schakers,

hoe meer ik naar de afgebroken stelling kijk, hoe interessanter (zeg maar hallucinanter) ze wordt!

Ik ben van plan de eindstelling te verwerken in een artikel voor ons clubblad!

Meer nog,

ik ga daar een prijs aan koppelen.

Met nieuwjaar heb ik bij Quality Chess 3 boeken besteld (je weet wel: te lezen na pensionering).

Quality Chess gaf me daar een GRATIS boek bij.
Fijn zou je zeggen, ware het niet dat het precies 1 van de boeken was die ik zonet had besteld :-)

Het clublid - en jullie horen daar ook bij - die de beste bespreking maakt van de afgebroken stelling krijgt mijn dubbel exemplaar!

SS-image-2014-12-01-547c71bdd485b.jpg