Tweede reeks lessen voor volwassenen

Richard Philips

to Volwassen Schakers te Landegem
Schakers,

onze schaakclub heeft besloten om de 'normale' activiteiten dit seizoen stop te zetten.

De toestand (laat staan de verordeningen van de stad Deinze en de andere overheden) laat verder spelen gewoonweg niet toe. Dit valt ongelofelijk zwaar voor onze club. We gaan er immers prat op om er altijd, in alle omstandigheden, te 'staan'.

Om maar even aan te geven, dit jaar zouden we voor de 49ste keer ons jaarlijks Soete Beese tornooi organiseren! Maar niet dus.

Onze club herbegint - hopelijk - haar activiteiten op het einde van augustus.

Voor september plannen we dan de ECHTE start van de 'Volwassenen Opleiding voor Gevorderden'.

Maar natuurlijk, de meesten van jullie hebben het inschrijvingsgeld reeds betaald en het is maar normaal dat u de kans krijgt om uw geld terug te vragen.

Zo, indien u liever uw geld terug hebt, wil je me dan een mailtje sturen? Onze penningmeester zal dan het nodige doen.

Overigens, je mag me altijd een mailtje sturen. Gewoon om me te laten weten hoe het met u gaat!

Richard