Ερώτηση για την λίστα

Yorgos Pagles

to volos-pyt...@googlegroups.com
Καλησπέρα σας,

δεν έχω επικοινωνήσει πάλι με την λίστα του user group του Βόλου αλλά θα ήθελα να σας κάνω την πρόταση να χρησιμοποιείτε για τις ανάγκες σας την python-greece λίστα. Ουσιαστικά ο λόγος  δημιουργίας της ήταν να αποφύγουμε το fragmentation των ελληνων χρηστών python και προέκυψε από την ένωση 3 διαφορετικών λιστών (Πατρας, Αθήνας και Django). Είμαι σίγουρος ότι όλα τα μέλη θα ενδιαφέρονται για τις πρωτοβουλίες των μελών στον Βόλο (ας πούμε για την μετάφραση του Dive into python) και θα μπορούσαν να βοηθήσουν.

Από την εμπειρία μου, αν και σίγουρα τώρα υπάρχει ενθουσιασμός και συμμετοχή, μακροπρόσθεσμα η συμμετοχή σε μία ποιο ομαδική λίστα έχει μεγαλύτερα οφέλη για την κοινότητα τόσο σε τοπικό όσο και σε συνολικό επίπεδο. Με άλλα λόγια είναι ωραίο να βλέπουμε ότι κάτι κινείται σε οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας :)

Αυτά τα 0.2$ από εμένα. Επειδή ανεβαίνω από Αθήνα στον Βόλο σχετικά συχνά (~1 φορά το εξάμηνο) το έχω στο πρόγραμμα να σας ενημερώσω για να γνωριστούμε και από κοντά.

Γιώργος

Νικόλας Δεμιρίδης

to volos-pyt...@googlegroups.com
Καλησπέρα Γιώργο,

Είναι γνωστά τα της συνένωσης των λιστών και κάνουμε προσπάθεια, να
μην δημιουργούμε fragmentation μεταξύ των λιστών. Επειδή είμαστε ακόμα
σε αρχικό στάδιο και εφόσον οι περισσότεροι του τοπικού group είναι σε
επίπεδο αρχαρίου, αντί για να στέλνουμε emails μεταξύ μας, αποφασίσαμε
τη δημιουργία της λίστας. Είναι στα σχέδιά μας να "μεταφερθούμε" στη
κεντρική λίστα όταν φτάσουμε σε "ικανοποιητικό επίπεδο αυτοργάνωσης" ή
όταν αποτύχουμε παταγωδώς! :-)

Θα ήταν μεγάλη μας χαρά, να τα πούμε απο κοντά, άλλωστε ήταν και στα
πλάνα μας, να καλέσουμε κάποιους "Αθηναίους" όπως εσύ, ο Ορέστης, ο
Βλαχογιάννης (και άλλοι) για κάποιες παρουσιάσεις και workshop στο
εγγύς μέλλον και είναι ιδιαίτερα ευτυχές ότι πρό της πρόσκλησης,
εκφράζεις τη διάθεση.

Όταν σε φέρει ξανά ο δρόμος, πρός τα μέρη μας, θα ήθελα πολύ να
κανονίζαμε και μια παρουσίαση ή ένα workshop.

Νικόλας Δεμιρίδης

Στις 26 Ιουνίου 2011 5:25 μ.μ., ο χρήστης Yorgos Pagles
<y.pa...@gmail.com> έγραψε:

--
nikolas n. demiridis
nik...@demiridis.gr

Dimitrios Paraschas

to volos-pyt...@googlegroups.com

Σωστός ο Νικόλας!

Χαιρετίσματα σε όλους παιδιά, συγνώμη που χάθηκα, είμαι θαμμένος στις
υποχρεώσεις μου!

Yorgos Pagles

to volos-pyt...@googlegroups.com
Σούπερ :)

Απλά ήθελα να έχετε στα υπόψην ότι υπάρχει και η επιλογή της λίστας python-greece. Προφανώς είχατε τους λόγους σας για να φτιάξετε μία νέα και είμαι σίγουρος ότι θα συμμετέχετε και στην κεντρική (ούτως ή άλλως εκεί έχουμε "γνωριστεί").

Την επόμενη φορά που θα ανέβω θα σας ενημερώσω και θα τα πούμε και από κοντα. Εννοείται ότι με μεγάλη μου χαρά θα συμμετέχω και σε όποια εκδήλωση αν είμαι στα μέρη σας ακόμα και για να παρακολουθήσω.

Γιώργος

Stoge

to Volos Python User Group
Τα διαδικαστικά προς το παρόν [απο μεριάς μου], τα αφήνω στον Νίκο.
Στην επόμενη συνάντηση καλό θα ήταν να το συζητήσουμε το θέμα.