Mogelijkheid toevoegen CO2-uitstoot (NEDC en WLTP) aan Gekentekende_voertuigen

Auke Jan

to RDW Open Data
Beste,

Ik heb meermaals gepoogd om de brandstofsoort en de CO2-uitstoot (NECD en WLTP) zoals deze in Gekentekende_voertuigen_brandstof voorkomt toe te voegen aan Gekentekende_voertuigen. Graag maak ik voor een schoolopdracht een analyse naar de CO2-uitstoot van geïmporteerde auto's en de bruto BPM zoals deze in het kentekenregister opgenomen is.

Indien iemand zou weten hoe de lijst Getekende_voertuigen met deze gegevens uit te breiden is, verneem ik het erg graag.