Datasets koppelen tot een grote

Ufuk Ozdemir

to RDW Open Data
Hallo,

Ik wil graag de volgende datasets koppelen tot een grote dataset, maar het is me niet duidelijk welke dataset de hoofd dataset is waaronder alle andere datasets vallen. Het gaat om de volgende parkeer datasets:

- PARKEERGEBIED
- SPECIFICATIES-PARKEERGEBIED
- GEOMETRIE-GEBIED
- GEO-Carpool
- GEO-Parkeer-Garages
- GEO-PenR
- GEBIED
- GEBRUIKSDOEL
- PARKEERADRES
- TARIEFDEEL
- GEBIEDSBEHEERDER
- Parkeren-IN-UITGANG
- GPS-COÖRDINATEN PARKEERLOCATIE

Ik zou denken dat GEBIED de hoofd dataset zou zijn waar ik alle andere aan kan koppelen, maar deze zou dan niet groter moeten worden in het aantal rijen naarmate ik de andere datasets hieraan koppel.

Ik heb de PDF (Beschrijving Datasets Open Parkeerdata) doorgenomen en hier kan ik ook niet echt een structuur vinden hoe alles aan elkaar is gekoppeld. (Let wel: Ik heb het hier niet over AreamanagerID, AreaID etc. om te koppelen)

Daarom vroeg ik me af hoe jullie data model eruit ziet of waar ik deze kan vinden, om alle datasets te koppelen tot een groot geheel.

Groet,
Ufuk

Ufuk Ozdemir

to RDW Open Data
Hallo,

Het is een tijdje geleden sinds ik mijn vraag had gepost hier. Ik vroeg me of iemand hier iets meer over weet of met wie ik contact hierover kan nemen.

Groeten,
Ufuk

RDW

to RDW Open Data

Geachte heer Ozdemir,

De beschrijving op onze website is het enige wat we aan kunnen bieden. Hierin zijn de attributen met een * de sleutelvelden. Voor meer duiding kan ook de SPDP geraadpleegd worden.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

RDW Team Open Data