400-foutmelding bij aanspreken Gekentekende Voertuigen-API

asj...@gmail.com

to RDW Open Data
Sinds gisteren in de loop van de dag krijgen we 400-foutmeldingen als we kentekengegevens opzoeken via de API (https://opendata.rdw.nl/Voertuigen/Open-Data-RDW-Gekentekende_voertuigen/m9d7-ebf2).
Als ik de data-pagina van de API bekijk, zie ik ook geen data staan waar ik dat wel verwacht:

Wat is er aan de hand en hebben jullie een indicatie wanneer dit is opgelost?

Met vriendelijke groet,
Asjen van den Berg

Frank Roovers

to RDW Open Data
Ik kan dit bevestigen. Wij hadden afgelopen nacht ook een storing in deze tabel.

Met vriendelijke groet,
Frank

Frank Roovers

to RDW Open Data

Overigens hadden we op 2 september dezelfde storing in de tabel carrosserie (Open Data RDW: Gekentekende_voertuigen_carrosserie | Open Data | RDW). Een dag later was die storing weer verdwenen.

Ons proces draait vanaf februari dagelijks en voor 2 september zijn we deze storing niet tegengekomen.