Voorgaande datasets

Michael Timmer

to RDW Open Data
De dataset (Basisregistratie op kenteken) wordt steeds bijgewerkt. Zo is hij ook vandaag 23/01 weer bijgewerkt. Was benieuwd of ik ook nog vorige versies ergens aan terugvinden. Bijv. die van (eind) dec/2022, nov/2022, okt/2022 etc. etc..

Jasper Verweij

to RDW Open Data
De data wordt compleet bij elke upload vanuit RDW overschreven. Enkel als er iemand is die dagelijks/meerdere keren per week data wegschrijft, is er iets terug te vinden.

Zo schrijf ik vanuit persoonlijke interesse maandelijks de aantallen RDW erkenninghouders weg voor trendanalyses.

A.R.S. Goossen

to RDW Open Data
ik heb evt nog downloads liggen van vorig jaar

Wouter van Bijsterveld

to RDW Open Data
Ik ben ook op zoek naar oudere datasets voor trendanalyse. 1 dataset per jaar over de afgelopen 10 jaar zou al heel mooi zijn. Liefst zelfs sinds 2010 en dan bijvoorbeeld 1 per kwartaal. Ik wil er eventueel voor betalen. Kan iemand hierbij helpen? Of is dit ergens online te koop?