Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Dennis

ungelesen,
01.07.2022, 02:34:2901.07.22
an RDW Open Data
Hallo,

Wellicht is deze vraag al eens gesteld, maar ik kan het antwoord niet vinden helaas, dus bij deze.
Kan ik ook delta's selecteren bij de RDW Open Data bestanden, zodat ik alleen de gewijzigde kentekenregels op kan halen elke dag? Het is een behoorlijk bestand en elke dag 90% (schatting) dezelfde ongewijzigde kenteken gegevens ophalen is toch zonde van ieders capaciteit.

Ik zie geen "wijzigingsdatum" oid waar ik mee zou kunnen filteren.

Is dit mogelijk?

Dank alvast!
Dennis

Jan Jaap de Groot

ungelesen,
03.07.2022, 07:12:5403.07.22
an RDW Open Data

Dennis

ungelesen,
08.07.2022, 08:30:5108.07.22
an RDW Open Data
Dank! Ik zie het inderdaad.
Enige mogelijkheid dat je deze systeemvelden ook kan gebruiken in de OData API, of zijn deze alleen beschikbaar in de SODA API?

Allen antworten
Antwort an Autor
Weiterleiten
0 neue Nachrichten