Erkende bedrijven

Timo T

to RDW Open Data
Hi,

Ik zie dat het mogelijk is om erkende bedrijven op te halen via de API (https://opendata.rdw.nl/Erkende-bedrijven/Open-Data-RDW-Erkende-Bedrijven/5k74-3jha). Echter valt het mij op dat POSTNL punten hier niet bij staan. Oftewel er is dus geen goed overzicht van waar ik overal mijn auto zou kunnen laten overschrijven.

Doe ik iets verkeerd of is er een reden dat deze er niet tussen staan? Tot zo ver ik weet zijn deze dus wel RDW erkend.

Mvg, Timo

Jasper Verweij

to RDW Open Data
Hi Timo,

De locaties van PostNL net zoals de locaties van Kentekenloket hebben geen specifieke erkenning voor tenaamstellingsdienstem voor derden. De erkenning is verbonden aan de hogere organisatie met “kentekenloket” erkenning.

Mvg,

Jasper