Dingen op basis van Gekentekende voertuigen gaan vanzelf kapot

Paul Daytona

to RDW Open Data
Ik had een aantal datasets  en vieuws op basis van  Gekentekende voertuigen, dat heeft jarenlang gewerkt, vorige week kreeg ik een melding van en gebruiker dat het niet meer werkte, en inderdaad ook als beheerder ingelogd kreeg ik een roze pagina dat er wat fout was. Dat bleek bij alles wat ik op basis van  Gekentekende voertuigen had.
Even twee opnieuw aangemaakt, rest maar verwijderd. Nu blijkt een paar dagen later dat het weer kapot is. Deze dus:

in edit mode krijg ik:
We're having trouble displaying this table. The query it's based on may be broken, or an underlying dataset may have been deleted or unpublished
en
An error occurred when rendering this visualization. It may have been deleted or made private.

Zo kan ik niet bezig blijven.

Henk Kazan

to RDW Open Data

Dit heeft denk ik te maken met het feit dat de tabellen elke dag volledig opnieuw worden geladen. Hierdoor veranderd de key waardoor je elke keer een nieuwe view moet aanmaken.

Paul Daytona

to RDW Open Data
Ondertussen werkt het al twee weken weer goed. Ik heb ze nooit opnieuw hoeven aanmaken. Dus er was toch wat mis lijkt me zo, maar het werkt weer.