Resterende requests

John ISN

to RDW Open Data
Hallo, ik ga starten met een koppeling met de RDW Open Data omgeving.

Hiervoor heb ik een key aangemaakt en gebruik deze tijdens de aanvragen. Nu ben ik heel erg benieuwd of ik ergens (en dan natuurlijk ook waar) kan zien hoeveel aanvragen er reeds op mijn key zijn gedaan en hoeveel ik er nog tegoed heb.

Hoop dat iemand hier duidelijkheid over weet te geven.

Groet,
John

RDW

to RDW Open Data
Geachte heer,

Er zitten geen restricties op de aantallen aanvragen in Open Data. U kunt dus ten alle tijde gegevens opvragen. U zou kunnen vragen hoeveel aanvragen er reeds gedaan zijn via uw key via sup...@socrata.com Daar kunt u uw vraag stellen in het Engels.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Team Open Data