Locatie van alle parkeerfaciliteiten

Pascal G

to RDW Open Data
Beste,

Ik probeer momenteel alle locaties van parkeerfaciliteiten (voornamelijk straatparkeren) te achterhalen. Op dit moment gebruik ik GEOMETRIE GEBIED om de veel locaties op te halen van een gebied (POINT waarde). Wanneer er geen POINT geometrie gedefineerd is gebruik ik - waar aanwezig - het midden van alle opgegeven (MULTI)POLYGON's. Hierbij kan ik nog steeds van 70% van de parkeerlocaties geen locatie bepalen. Ik zou uiteraard IN-UITGANG kunnen gebruiken en daarbij ook het gemiddelde punt kunnen nemen maar een parkeerstrook langs de straat heeft in principe geen in en uitgang. Zie ik een dataset over het hoofd of moet ik voorals nog andere datasets combineren?

Met vriendelijke groet,

Pascal