Alles is quoted string in JSON, niet in lijn met definitie

Paul

to RDW Open Data
Volgens https://dev.socrata.com/foundry/opendata.rdw.nl/m9d7-ebf2 zijn diverse velden numbers. Echter bevat de response message louter quoted string values. Bijvoorbeeld:  "datum_eerste_toelating": "19720113".

Dit zorgt er voor dat ik in mijn C# code op basis van System.Text.Json om de response te deserializeren niet kan uit gaan van de definitie die RDW geeft, maar alles in een string moet opvangen en dan maar zien te converteren naar het juiste formaat.

RDW: zorg voor een juiste JSON response of noem alles in de documentatie ook een string (text) veld. De huidige situatie zorgt alleen maar voor verwarring.