Api inladen

Luuk

to RDW Open Data
Klopt het dat er maximaal 1000 rijen uit een dataset ingeladen kunnen worden?

ik zou graag de dataset brandstof & kenteken tegenover elkaar willen zetten op basis van kenteken om de datum tenaamstelling te bekijken. Is er daarom een manier om de zelfde 1000 kentekens te halen uit deze datasets.... sorteren op kenteken zou werken, maar dan is het niet mogelijk om alleen auto's te kiezen.

simpel gezegd; ik heb de kenteken dataset gefilterd op alleen tenaamstelling in 2022. Is er een manier om dit voor de brandstof dataset te doen, of om dezelfde kentekens te bekijken in de brandstof dataset.

mvg

Luuk

to RDW Open Data

Een link naar de gefilterde dataset; https://opendata.rdw.nl/Voertuigen/M1-tenaamstelling-toelating-01-01-2022-/qn6h-6bru

Michael Timmer

to RDW Open Data
Heb hetzelfde probleem: via de API worden er slechts 1000 rijen binnen gehaald (in Power BI). Nog geen oplossing kunnen vinden.

Weet niet of je (Studio) R gebruikt? Kan je wel het script geven voor preparatie van beiden datasets. Heb iets vergelijkbaars gedaan voor de club waar ik bij zit.