ПЕРЕКЛАД - НЕ ФІЛОСОФІЯ. ПЕТИЦІЯ

Kseniya Dmitrenko

to Andriy Vasylchenko, Володимир Артюх, Андрій Баумейстер, Володимир Єрмоленко, andriy_va...@hotmail.com, andriy.va...@gmail.com, Віктор Котусенко, Daria Morozova, Катя Новикова, Valentin OMELYANTCHYK, Олексій Панич, Олег Хома, Konstantin Sigov, Алексей Сигов, Дмитрий Каратеев, Ярослава Харькова, Іра Листопад, Света Желдак, Леся Лисенко, Надія Трач, litera, Вахтанг Кебуладзе, Ігор Мялковський, gadaj...@ukr.net, rudn...@gmail.com, mara...@rambler.ru, a4...@yahoo.com, Сергій Йосипенко, alla.w...@gmail.com, mezhe...@yahoo.co.uk, Tania Golichenko, hl...@ukr.net, Кафедра Філософії, Марина Ткачук, s...@ukma.kiev.ua, irinav...@mail.ru, Сергій Пролєєв, kw...@ukma.kiev.ua, ly...@irf.kiev.ua, bystr...@irf.kiev.ua, i...@irf.kiev.ua, suppo...@ucu.edu.ua, ho...@ucu.edu.ua, zavi...@gmail.com, a-da...@ukr.net, vale...@bigmir.net, manto...@ukr.net, dar...@ukr.net, s_g...@i.com.ua, koch...@bitp.kiev.ua, ksond...@ukr.net, Виктор Малахов, Михайло Мінаков, soc...@gmail.com, vita...@ukr.net, pryk...@yahoo.com, varzhan...@mail.ru, Європейський Словник Філософій, Владимир Навроцкий, Natalia Viatkina, Ольга Москаленко, Ніка Пона, Ганна Карпенко, Mykola Symchych, Светлана Иващенко

http://www.ipetitions.com/petition/perekladnefilosofiya/

ПІДПИШІТЬСЯ!

ВТРАТИТЕ У РАНЗІ - ОТРИМАЄТЕ В ГІДНОСТІ!

Mit freundlichen Grüßen,
Kseniya

Kseniya Dmitrenko

to Oleksiy Panych, Володимир Артюх, Андрій Баумейстер, Володимир Єрмоленко, andriy_va...@hotmail.com, andriy.va...@gmail.com, Віктор Котусенко, Daria Morozova, Катя Новикова, Valentin OMELYANTCHYK, Олексій Панич, Олег Хома, Konstantin Sigov, Алексей Сигов, Дмитрий Каратеев, Ярослава Харькова, Іра Листопад, Света Желдак, Леся Лисенко, Надія Трач, litera, Вахтанг Кебуладзе, Ігор Мялковський, gadaj...@ukr.net, rudn...@gmail.com, mara...@rambler.ru, a4...@yahoo.com, Сергій Йосипенко, alla.w...@gmail.com, mezhe...@yahoo.co.uk, Tania Golichenko, hl...@ukr.net, Кафедра Філософії, Марина Ткачук, s...@ukma.kiev.ua, irinav...@mail.ru, Сергій Пролєєв, kw...@ukma.kiev.ua, ly...@irf.kiev.ua, bystr...@irf.kiev.ua, i...@irf.kiev.ua, suppo...@ucu.edu.ua, ho...@ucu.edu.ua, zavi...@gmail.com, a-da...@ukr.net, vale...@bigmir.net, manto...@ukr.net, dar...@ukr.net, s_g...@i.com.ua, koch...@bitp.kiev.ua, ksond...@ukr.net, Виктор Малахов, Михайло Мінаков, soc...@gmail.com, vita...@ukr.net, pryk...@yahoo.com, varzhan...@mail.ru, Європейський Словник Філософій, Владимир Навроцкий, Natalia Viatkina, Ольга Москаленко, Ніка Пона, Ганна Карпенко, Mykola Symchych, Светлана Иващенко

Шановний пане Олексію!
Щиро дякую Вам за коментарі до окремих положень цієї петиції.

Я змушена була вдатися саме до такого типу висловлювання через те, що на
власному досвіді зіштовхнулася з багатьма перепонами в процесі реалізації свого
права на наукову діяльність.

Зокрема, я самостійно робила дослідження з феноменології, виклала його у
науковій статті ще напочатку січня, і хоча я звернулася до В.І. Кебуладзе з
проханням обговорити цю статтю, нам дотепер так і не вдалося зустрітися з цього
приводу. Наразі у мене вже є ідея книжки - але я не знаю, ані з ким я могла б це
обговорити, ані кому це цікаво. Такий самий негативний досвід я отримала,
надіславши запити щодо діяльності Українського феноменологічного товариства
(УФТ): умови членства, проведення конференцій, підтримка науковців, зустрічі та
обговорення і т.д.

В цілому тематика петиції повязана із моїм загальним спостереженням того, що
основна увага провідних долідників наразі зосереджена на питанні перекладу, тоді
як самостійних наукових досліджень майже немає (про це можна зробити висновок,
переглянувши сайт Українського філософського фонду). Чому так відбувається? Чому
розвиток суч. укр. філософії складається саме так - це окреме питання.

Проте дослідники, які хочуть і можуть робити дослідження мають отримувати
підтримку (передусім комунікативну), мають мати змогу обговорити свої питання,
мають мати доступ до літератури оригінальною мовою, і наукові громадські
організації, в т.ч. УФТ, зобовязані цьому сприяти.
Оскільки я більше не бачила перспектив порозумітися з цього приводу з В.І
Кебуладзе, - а лише отримала запрошення на семінар із перекладу, - мені довелося
вдатися до протесту.

Наразі я готую виступ на семінарі 13 квітня, в якому я в більш розгорнутому
вигляді, аргументовано спробую представити окремі тези петиції всім зацікавленим
після 18.00.

Пропоную Вам, за можливістю, приєднатися до обговорення.

Всі інші учасники також щиро запрошуються.

Тези виступу я надішлю завтра вранці.

Mit freundlichen Grüßen,
Kseniya

to Volodymyr Yermolenko, Володимир Артюх, Андрій Баумейстер, Володимир Єрмоленко, andriy_va...@hotmail.com, andriy.va...@gmail.com, Віктор Котусенко, Daria Morozova, Катя Новикова, Valentin OMELYANTCHYK, Олексій Панич, Олег Хома, Konstantin Sigov, Алексей Сигов, Дмитрий Каратеев, Ярослава Харькова, Іра Листопад, Света Желдак, Леся Лисенко, Надія Трач, litera, Вахтанг Кебуладзе, Ігор Мялковський, gadaj...@ukr.net, rudn...@gmail.com, mara...@rambler.ru, a4...@yahoo.com, Сергій Йосипенко, alla.w...@gmail.com, mezhe...@yahoo.co.uk, Tania Golichenko, hl...@ukr.net, Кафедра Філософії, Марина Ткачук, s...@ukma.kiev.ua, irinav...@mail.ru, Сергій Пролєєв, kw...@ukma.kiev.ua, ly...@irf.kiev.ua, bystr...@irf.kiev.ua, i...@irf.kiev.ua, suppo...@ucu.edu.ua, ho...@ucu.edu.ua, zavi...@gmail.com, a-da...@ukr.net, vale...@bigmir.net, manto...@ukr.net, dar...@ukr.net, s_g...@i.com.ua, koch...@bitp.kiev.ua, ksond...@ukr.net, Виктор Малахов, Михайло Мінаков, soc...@gmail.com, vita...@ukr.net, pryk...@yahoo.com, varzhan...@mail.ru, Європейський Словник Філософій, Владимир Навроцкий, Natalia Viatkina, Ольга Москаленко, Ніка Пона, Ганна Карпенко, Mykola Symchych, Светлана Иващенко

Шановний пане Володимире,

щиро дякую за листа!

в цьому випадку йдеться не про проблеми, повязані з міжособистісним спілкуванням (у кого з нас їх не буває), але з певними комунікативними практиками, усталеними на інституційному рівні, які зовсім не сприяють, але, зі свого власного досвііду можу цілком відверто сказати, гальмують дослідницьку діяльність.

Якщо у мене немає змоги обговорити  статтю, в яку я вклала чимало праці, якщо її не друкують, якщо я не отримую дійсну комунікативну підтримку навіть від тих, хто офіційно зобовязався її надавати http://philosophy.ua/ua/institute/ukrainskiy-filosofskiy-fond/ukrainske-fenomenologichne-tovaristvo/, - який мене сенс тоді взагалі писати українською?

Справді, наразі, у випадку, якщо йдеться про феноменологію, можна писати німецькою, французькою або англійською, і надсилати свої статті у світове фен. співтовариство, такі можливості, як це випливає з обяв на сайтах справді є, причому на окремих з них взагалі дії принцип анонімного розгляду робіт.

Справді, - як автори ми є вільними, - тоді, навіщо нам взагалі продовжувати триматися України?

А тому що ми залишаємося по-перше, громадянами цієї країни, і по-друге, є студенти, які на певному рівні своєї діяльності потребують нашої допомоги і підтримки, без якої вони просто не в змозі скластися як повноцінні особистості.

От саме від їхнього імені я в даному випадку і виступаю.

Непорозуміння ми, я гадаю, залагодимо дуже швидко. Річ не в тому. Річ в тому, щоб почати потроху працювати над зміною ситуації принаймні в межах Українського феноменологічного товариства.

Mit freundlichen Grüßen,
Kseniya

to ly...@irf.kiev.ua, ВолодимирАртюх, АндрійБаумейстер, ВолодимирЄрмоленко, andriy_va...@hotmail.com, andriy.va...@gmail.com, ВікторКотусенко, Daria Morozova, КатяНовикова, Valentin OMELYANTCHYK, ОлексійПанич, ОлегХома, Konstantin Sigov, АлексейСигов, ДмитрийКаратеев, ЯрославаХарькова, ІраЛистопад, СветаЖелдак, ЛесяЛисенко, НадіяТрач, litera, ВахтангКебуладзе, ІгорМялковський, gadaj...@ukr.net, rudn...@gmail.com, mara...@rambler.ru, a4...@yahoo.com, СергійЙосипенко, alla.w...@gmail.com, mezhe...@yahoo.co.uk, Tania Golichenko, hl...@ukr.net, КафедраФілософії, МаринаТкачук, s...@ukma.kiev.ua, irinav...@mail.ru, СергійПролєєв, kw...@ukma.kiev.ua, bystr...@irf.kiev.ua, i...@irf.kiev.ua, suppo...@ucu.edu.ua, ho...@ucu.edu.ua, zavi...@gmail.com, a-da...@ukr.net, vale...@bigmir.net, manto...@ukr.net, dar...@ukr.net, s_g...@i.com.ua, koch...@bitp.kiev.ua, ksond...@ukr.net, ВикторМалахов, МихайлоМінаков, soc...@gmail.com, vita...@ukr.net, pryk...@yahoo.com, varzhan...@mail.ru, ЄвропейськийСловникФілософій, ВладимирНавроцкий, Natalia Viatkina, ОльгаМоскаленко, НікаПона, ГаннаКарпенко, Mykola Symchych, СветланаИващенко

Шавновний пане Тарасе,
щиро дякую за пропонування організації обговорення.

Я могла б запропонувати тему "Тоталітарні комунікативні практики в українській
філософії: сучасний ландшафт".

Питання до обговорення:

Чому в академічних українських колах так мало дійсної комунікації з проблем
сучасної філософії та науки? Чому переважає церемоніал?
Чому наше обговорення наукових робіт має формальний характер?
Чому немає самостійних досліджень, чому переважає переклад? Як так сталося, що
переклад став домінувальним дискурсом? Чи всі погоджуються з таким станом речей?
Чому наукові громадські організації не підтримують молодих науковців? Чому немає
часописів, які б друкували дослідження, що мають наукову цінність?
Чому ці організації досі не мають своїх власних бібліотек з літературою
оригінальним мовами?
Чому старші колеги не надають консультаційної підтримки?

Я буду рада з Вашою допомогою організувати це обговорення в книгарні Є у травні
- раніше в мене просто не вийде.
Також хотіла б повідомити, що я так чи інакше буду готувати публікації з цієї
тематики, оскільки дотримуюся думки, що подолання цього негативного досвіду
багато в чому залежить від діагнозування сучасної ситуації та її аналітики.

Mit freundlichen Grüßen,
Kseniya