Feduta

1 view

Oleksiy Panych

to Vocabulaire_group, Duch-i-Litera Duch-i-Litera, Vahtang Kebuladze
Шановні колеги!

В Мінську після останніх "виборів" продовжуються масові арешти всіх, хто проявляв хоч якусь опозиційну активність до дня голосування. Заарештовані журналісти, поети, художники, працівники театрів... і зокрема мій давній друг, філолог і журналіст (а також політолог і політтехнолог) Олександр Федута. Нині в Інтернеті ведеться кампанія зі збору підписів під відкритим листом із закликом до звільнення Федути та інших заарештованих.

Якщо можете і хочете, приєднайтеся:

http://therese-phil.livejournal.com/178614.html?page=1#comments
http://www.hro.org/node/9874

Основні біографічні дані про Федуту див. у Вікіпедії:

http://ru.wikipedia.org/wiki/Федута,_Александр_Иосифович

З повагою до всіх,

Oleksiy Panych, Ph.D., D.Hab.
Professor of the Department of Philosophy and Religious Studies, State University of Informatics and Artificial Intelligence
Research Advisor, Donetsk Christian University
Adjunct Faculty and Research Fellow, Department of Educational Leadership, Management and Policy - Seton Hall University (USA)
Phone+fax (380-62)386-3483 (home); mobile (380-97)379-1866
E-mail: Pan...@yahoo.com
Skype: oleksiy_panych

Olexiy Viedrov

to vocab...@googlegroups.com, Duch-i-Litera Duch-i-Litera, Vahtang Kebuladze
15 діб відбуває також Павєл Баркоускі, філософ, викладач БДУ, один із організаторів сайту "Беларуская філасофская прастора". Знаю його з однієї літньої школи. Його тепер майже напевно звільнять з роботи.

2010/12/25 Oleksiy Panych <pan...@yahoo.com>

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Vocabulaire" Груп Google.
Щоб залишати дописи в цій групі, надішліть електронного листа за адресою vocab...@googlegroups.com.

alla vaysband

to vocab...@googlegroups.com
Да, потому я уже спрашивала, нельзя ли будет  привлечь Павла к работе над русским переводом Словаря...

Oleksiy Panych

to vocab...@googlegroups.com, Duch-i-Litera Duch-i-Litera, Vahtang Kebuladze

Спасибі, що повідомили про цей веб-сайт!

Можливо, не всі знають, що там є інформація про обговорення в БДУ 15.10.2010 нашого "Словника":

http://www.prastora.org/news/1510-translatio-studiorum-albo-cyazhkasci-perakladu.html

А Федуті, як кажуть, світить стаття від 5 до 15 років, за «організацію масових безладів»...

Тримаймося,