Phänomenologie

Oleksiy Panych

to Vocabulaire_group
Шановні колеги!

Чи має хтось вдома під рукою українське видання "Феноменології духу" (К., Основи, 2004, пер. з нім. П. Таращук)? Я, на жаль, його не маю, і наразі не можу знайти (щойно пошукав) у своїх донецьких колег; а мені зараз потрібно (для статті Gluck) навести маленьку цитату з цього тексту. Власне, я її вже переклав і сам, але, за наявності прецеденту укр. перекладу і відсутності протипоказань, гадаю, все ж таки краще подати її у вже виданій українській версії.

Прошу відгукнутися, якщо комусь цю книгу не треба довго шукати, і я вкажу конкретні два речення (наведу розділ, абзец, текст в ориг. і в рос. пер.) які я попрошу мені надіслати з цього тексту.

З найкращими побажаннями усім,

Олексій

Oleksiy Panych, Ph.D., D.Hab.
Senior Research Fellow, European Humanities Research Centre - National University of Kyiv-Mohyla Academy
Research Advisor, Donetsk Christian University
Adjunct Faculty and Research Fellow, Department of Educational Leadership, Management and Policy - Seton Hall University (USA)
Phone+fax (380-62)386-3483 (home); mobile (380-97)379-1866
E-mail: Pan...@yahoo.com
Skype: oleksiy_panych

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки підписалися на групу "Vocabulaire" Груп Google.
Щоб залишати дописи в цій групі, надішліть електронного листа за адресою vocab...@googlegroups.com.