зустріч 13 квітня, о 18.00

Kseniya Dmitrenko

to andriy_va...@hotmail.com, ly...@irf.kiev.ua, ВолодимирАртюх, АндрійБаумейстер, ВолодимирЄрмоленко, andriy.va...@gmail.com, ВікторКотусенко, Daria Morozova, КатяНовикова, Valentin OMELYANTCHYK, ОлексійПанич, ОлегХома, Konstantin Sigov, АлексейСигов, ДмитрийКаратеев, ЯрославаХарькова, ІраЛистопад, СветаЖелдак, ЛесяЛисенко, НадіяТрач, litera, ІгорМялковський, gadaj...@ukr.net, rudn...@gmail.com, mara...@rambler.ru, a4...@yahoo.com, СергійЙосипенко, alla.w...@gmail.com, mezhe...@yahoo.co.uk, Tania Golichenko, hl...@ukr.net, КафедраФілософії, МаринаТкачук, s...@ukma.kiev.ua, irinav...@mail.ru, СергійПролєєв, kw...@ukma.kiev.ua, i...@irf.kiev.ua, suppo...@ucu.edu.ua, ho...@ucu.edu.ua, zavi...@gmail.com, a-da...@ukr.net, vale...@bigmir.net, manto...@ukr.net, dar...@ukr.net, s_g...@i.com.ua, koch...@bitp.kiev.ua, ksond...@ukr.net, ВикторМалахов, МихайлоМінаков, soc...@gmail.com, vita...@ukr.net, pryk...@yahoo.com, varzhan...@mail.ru, ЄвропейськийСловникФілософій, ВладимирНавроцкий, Natalia Viatkina, ОльгаМоскаленко, НікаПона, ГаннаКарпенко, Mykola Symchych, СветланаИващенко, autumn...@gmail.com, phu...@gmail.com, Vorst...@googlegroups.com

Шановні учасники,
знову звертаюся до Вас, цього разу востаннє.

Сьогодні зі мною звязалися організатори семінару - від імені В. Кебуладзе і К.
Сігова, вони попросили повідомити, що їхній семінар відбуватиметься до 17.30, а
далі у них інший захід, і тому вони не будуть обговорювати питання, які я
зачепила.

Проте аудиторія в підвалі 5го корпусу буде відкритою до 19.30.
Тому я щиро запрошую всіх, кому цікаво обговорити питання:

А також запропонувати, що можна було б зробити для покращення:

- розвитку дійсної комунікації між дослідниками в Україні;
- організації фахових семінарів із проблематики в різних галузях знання;
- підтримки молодих дослідників старшими колегами, що мають досвід;
- кооперації громадських організацій з метою пошуку ресурсів на підтримку
наукових досліджень;
- запровадження конкурсної системи відбору кращих досліджень;
- спільного створення фахових видань з метою вчасної публікації робіт, які мають
справжню наукову цінність;
- розвиток дієвої редакторської культури та інституції рецензування з метою
підвищення якості наукових досліджень.

П.С. : також В.І Кебуладзе і Є. Бистрицький, вочевидь через моє радикальне
ставлення до перекладу, попросили їм більше не надсилати листів, що я,
відповідно, більше і не робитиму.

Mit freundlichen Grüßen,
Kseniya

Oleksiy Panych

to andriy_va...@hotmail.com, Kseniya Dmitrenko, ly...@irf.kiev.ua, ВолодимирАртюх, АндрійБаумейстер, ВолодимирЄрмоленко, andriy.va...@gmail.com, ВікторКотусенко, Daria Morozova, КатяНовикова, Valentin OMELYANTCHYK, ОлегХома, Konstantin Sigov, АлексейСигов, ДмитрийКаратеев, ЯрославаХарькова, ІраЛистопад, СветаЖелдак, ЛесяЛисенко, НадіяТрач, litera, ІгорМялковський, gadaj...@ukr.net, rudn...@gmail.com, mara...@rambler.ru, a4...@yahoo.com, СергійЙосипенко, alla.w...@gmail.com, mezhe...@yahoo.co.uk, Tania Golichenko, hl...@ukr.net, КафедраФілософії, МаринаТкачук, s...@ukma.kiev.ua, irinav...@mail.ru, СергійПролєєв, kw...@ukma.kiev.ua, i...@irf.kiev.ua, suppo...@ucu.edu.ua, ho...@ucu.edu.ua, zavi...@gmail.com, a-da...@ukr.net, vale...@bigmir.net, manto...@ukr.net, dar...@ukr.net, s_g...@i.com.ua, koch...@bitp.kiev.ua, ksond...@ukr.net, ВикторМалахов, МихайлоМінаков, soc...@gmail.com, vita...@ukr.net, pryk...@yahoo.com, varzhan...@mail.ru, ЄвропейськийСловникФілософій, ВладимирНавроцкий, Natalia Viatkina, ОльгаМоскаленко, НікаПона, ГаннаКарпенко, Mykola Symchych, СветланаИващенко, autumn...@gmail.com, phu...@gmail.com, Vorst...@googlegroups.com
Шановна пані Ксенія,

при всій повазі до Вас,

з урахуванням мого вже відомого Вам враження від Ваших текстів, які Ви люб’язно мені надіслали,

а також враховуючи мою принципову незгоду з незмінним радикалізмом деяких запропонованих Вами для обговорення тез (наприклад, «Чому немає часописів, які б друкували дослідження, що мають наукову цінність?» або «Чому старші колеги не надають консультаційної підтримки?»),

я таки сподіваюся, що це Ваше звернення було останнім.

Щиро,

Олексій Панич

Oleksiy Panych, Ph.D., D.Hab.
Professor of the Department of Philosophy and Religious Studies, State University of Informatics and Artificial Intelligence
Research Advisor, Donetsk Christian University
Adjunct Faculty and Research Fellow, Department of Educational Leadership, Management and Policy - Seton Hall University (USA)
Phone+fax (380-62)386-3483 (home); mobile (380-97)379-1866
E-mail: Pan...@yahoo.com
Skype: oleksiy_panych